13 תשובות
הם חיה מגעילה ודוחה סורי
אני אוהבת. אחלה טיעון.. אבל אפשר לומר בקלות שיש הרבה אנשים שגם שונאים בני אדם.. אז הגיוני שהם ישנאו חתולים..
שואל השאלה:
^^^זאת החיה הכי נקייה בטבע על מה את מדברת.
אני אוהבת אני לא מבינה מה אנשים שונאים אותם
אני חושבת שזה בגלל שזו חיה ששורטת ולא חברותית
(אני מתה על חתולים)
חתולים חמודים אבל אני אוהבת כלבים רק בגלל שהם חיה הרבה יותר חברותית ונאמנה
כלב לא יאכל את הגופה של הבעלים שלו- חתול כן
שואל השאלה:
^אם החתול שלי היה מת ואין לי מה לאכול אז אין לי ברירה אלא לאכול את הגופה שלו.
שאלה טובה חתולים זה הכי מושלם
בגלל שלא כולם באמת מכירים חתולים
רוב החתולים שאנשים מכירים אלה חתולי רחוב שמלא מהם שורטים הרבה מהם עם מחלות ונראים קצת מוזנחים ורע
בנוסף יצא לחתולים שם רע שהם סנובים לא אוהבים יחס לא רוצים קשר איתך שורטים מלא ועוד
אז אנשים למדו לא לאהוב אותם
אני פעם לא הכי אהבתי חתולים זה לא ששנאתי אותם אבל גם לא הכי אהבתי ואז התחלתי להתנדב בכלבייה והיו שם גם מלא חתולים ובאמת התאהבתי בהם אף חתול שם לא שורט ברגע שאת מתייבשת הם רצים עליך ויושבים עליך והם כל כך רוצים יחס ואהבה הם באמת היו כאלה חמודים שממש התאהבתי ורציתי לאמץ אחד(אבל יש לי כלבים שיקרעו אותו לחתיכות)
אז לדעתי בגלל זה אנשים פחות אוהבים חתולים יש להם שם רע ואף אחד לא באמת מכיר חתולים גם מי שלא מגדל כלבים מכיר לפחות כלב אחד של חברים או משפחה כי לכל כך הרבה היום יש כלבים או שהוא רואה בחוץ את הכלבים מטיילים שהם נראים כל כך חמוד כי הוא חיית בית הוא רגיל לאנשים הוא מטופל ולא כמו חתול רחוב אם תקחו חתול רחוב מגיל צעיר יתרגילו אותו למגע לבית הוא לא היה שונה מכלב
לכלב יצא שם של הבעל חיים הטוב בעולם(מסכימה) אבל לחתול יצא שם של שטן של חייה נוראית(לא מסכימה)
אנונימית
חתול הוא חיה פרוותית וחמודה. שורטת לפעמים. חיית המחמד הכי טובה
רובם חושבים שזה מגניב לפי דעתי
אני ממש אוהבת אותם שאלתי נגיד את אחותי ואת אמא שלי ואמא שלי אמרה שהיא לא אוהבת את העיניים שלהם שהם אכזריות ואחותי אמרה שהם לא מחזירים אהבה כמו כלב
אני לא חושבת כמוה אני חושבת שהם חמודים רצח
אנונימית
כי הם רעים