160 תשובות
אני אוהב , למה להכליל?
יש אנשים שלא מתחברים, בגלל אמונות למיניהם. (לדוגמא חתול שחור = מזל רע)
לא כולם אוהבים את אותו הדבר ולא כולם מתחברים לאותו הדבר וזה בסדר, לא צריך עכשיו לעשות מזה סיפור..
יש אנשים שלא אוהבים כלבים, סוסים,אוגרים, עכברים וכו'.
ויש אנשים אחרים שכן.
אבל עכשיו לפתוח על זה שאלה ולכתוב ספרייה
"על למה לא אוהבים חתולים"
זה באמת עצוב.

שאלה רטורית לגמרי לדעתי.
מסכימה איתך. הם שונאים אותה כי הם פשוט לא מתחברים לחיה
שואל השאלה:
אפצי עלייך
גם כלבים נושכים.


quiet cloud
לא יודעת מה איתך אבל אם אני אגיד שכלב שחור מביא מזל רע יצחקו עלי (וואי אז אתה רואה חתול שחור וואו. סוף העולם)
חוץ מזה כשאני אומרת שאני אוהבת חתולים ושונאת כלבים מסתכלים עלי כאילו אני חייזר.
אין סיבה, לא אוהבת.
מצחיק שאלתי את השאלה הזאת גם לפני איזה חודש
חתולים זאת חיה כל כך חמודה אין לי מושג למה שונאים אותם כל כך
"חוץ מזה כשאני אומרת שאני אוהבת חתולים ושונאת כלבים מסתכלים עלי כאילו אני חייזר".

את סותרת את עצמך..
את כותבת מגילה על למה שונאים חתולים.
שאת שונאת כלבים. זה כמו שמישהו אחר ירשום את זה הפוך.. אז את לא לפה ולא לפה.


כמו שרשמתי למעלה.
זה עניין של דעה, והתחברות אישית לאותו הבעל חיים. סוף דיון.

נ.ב, "חתול שחור מביא מזל רע", לפי דבריך.
זה במשך החיים אנשים פיתחו לזה אמונה שהוא מביא מזל רע וכו' ועוד כל מיני קונספירציות או סרטים למיניהם (שמדברים על הנושא על חתולים שחורים שמביאים מזל רע) וכו'. אין לזה קשר לכלב שחור. את מערבבת דברים.
אני מסכימה איתך
חתולים זה מדהים ולא מגיע להם יחס כזה
צדק לחתולים!
שואל השאלה:
לא כולם. חחח
אין לי מושג האמת,
אישית יש לי שלושה כלבים אבל הייתי מתה לחתול או חתולה,
נכון יש חתולים שהם תוקפניים אבל ברגע שיש חתול שהוא אוהב ושהוא טוב זה מדהים, באמת ככ אוהבת,
אם יכולתי להביא הייתי מאמצת בשנייה,
בנתיים אני מסתפקת בחתולה הגינגית של השכונה ובחתולים של סבתא שלי :/

אבל כן, לשאלה, כנראה בגלל כל הסטיגמות הטיפשיות שיש על חתולים, אבל אני אוהבת את כל החיות בערך אז כלבים וחתולים הם שווים לפחות בעיני,
אין צורך להשוות בין בעלי חיים זה טיפשי וילדותי.
I:
אני שונאת אנשים שנואים חתולים ף
כן כאילו יש לי 2 חתולים וזאת חיה מקסימה אבל בכללי ילדים שונאים חתולים בגלל שהם שרטו אותם
אני מגדל חתולה בבית... לא צריך להכליל, נכון שהרבה שונאים אותה וגם אני לא מבין למה. אולי זה בגלל שהם לרוב גדלים ברחוב וזה משהו שמנחילים בילדים מגיל צעיר
את צודקת חתול זאת חיה מדהימה ולא מספיק מעורכת כמוני:,)
חושבת כמוך, אנשים הזויים
יש לי חתולה כבר 8 שני ם מושלמת ת אליה רגוע ולא נושכת
ועכשיו לא מזמן גם קיבלתי גורה בת חודשים גורה כלבה
והכלבה הרבה יותר נושכת
אבל אני אוהב את שתהים גם החתולה ישנה איתי כל לילה היא באמת חמודה רצח ומאוד חכמה (יודעת לפתוח דלתות ועוד)
כולם אומרים שהם שורטים ומעצבנים אבל זו באמת חיה מהמצת ונדירה גם אם היא שורטת
אני מפחדת מהם, אני ממש רוצה להתגבר על הפחד מהם, אני מנסה.
אני לא מאמינה באמונות תפלות, אני חושבת שחתולים שחורים זה מהחתולים היפים שיש, אם לא הייתי מפחדת מחתולים והייתה לי אפשרות לחתול הייתי בוחרת לגדל חתול שחור.

וחתול שורט, ונושך? אני לא יודעת אם אפשר לאלף אותו לזה ואני גם לא יודעת אם זה נכון.. אני מנסה מנסה להתגבר על פחד הזה..
וכלב אפשר לאלף לא לנשוך
אנונימית
אישית אני מתה על חתולים וגם אבא שלי אפילו שהוא אלרגי.
לא אוהבת כי הם לא מחזירים אהבה כמו כלב
חתולים הם מפחידים אותי
לא מתחברת אליהם נגמר הסיפור למה לפתוח על זה שאלה
אנונימית
אוהבת חתולים שמנים וגורים
חתולים רחוב אני שונאתת
שואל השאלה:
אין לי כוח
רואים שלא היה לך חתול בחיים

גם לי (אוי לעזאזל אמא שלי שונאת שנאת מוות חתולים)
חיה רענ
מה את רוצה לא הבנתי
אני באמת לא מבינה את זה יש לי חתולים וזה הדבר הכי חמוד שיש. כל האנשים שאומרים שהם מגעילים והם בפחים וכאלה איך אתם חושבים שהם ישרדו אם הם ברחוב. אם היו כלבי רחוב הם גם היו בפחים
אנונימית
שואל השאלה:
גולייט
כסף
מסכימה איתך בהחלט
חתולים לנצחח הם הכי חמודים
הם שורטים בלי סיבה
אנונימית
אולי בגלל שחתולים, שלא כמו כלבים, הם לא באמת חברים שלך לחתול אין הכרת טובה אמיתית והוא לא ממש אוהב את הבעלים שלו בעיקר לעומת כלב. חתול חושב רק על עצמו וכשהוא נשאר אצל מישהו ולא בורח זה כמעט רק בגלל שהתנאים אצלו טובים יותר. כלב הוא נאמן לבעלים שלו ואוהב אותו
שואל השאלה:
מצחיק שאתם אומרים שאין לחתול אהבה לבעלים שלו אבל בחיים לא היה לכם חתול.
^^לא נכון חתולים גם מחזירים אהבה לבעלים
אנונימית
שואל השאלה:
גם חתול נאמן
וגם חתול אוהב
די להגיד דברים שאתם לא יודעים.
הוא נאמן בגלל האוכל ואוהב את האוכל
מה דברים שאתם לא יודעים? את יודעת? זה מחקר של אוניברסיטת ייל אם אני לא טועה
חתולים הם כפויי טובה ההפך הגמור מכלבים שאם תעשה להם משהו הם יעשו בשבילך הכל.
אבל אני שונאת חתולים כי אחת שרטה אותי אז אני קצת לא אובייקטיבית
חתולים זו חיה טיפשה וכפוית טובה
בנוסף היא מסריחה ומקומה ברחוב
זכותי לא לאהוב
אנונימית
מקומך ברחוב
אנונימית
^^^^^^^^^

אני יכולה להגיד לך שזה ממש ממש לא נכון,
חתולים יכולים להיות כמו כלבים, אולי לא להראות את זה כמו כלבים אבל הרמת אהבה שלהם לבעלים שלהם יכולה להיות בדיוק אותו הדבר,
אני מוכרת ומכירה ועבדתי עם שני בעלי החיים האלה וזה מאד תלוי איזה כלב וזה גם מאד תלוי איזה חתול,
אבל חתולים יכולים ועוד איך להחזיר אהבה ולהעריך את הבעלים שלו ולדעת את המקום שלו.
I:
היא גם מתנהגת בהתנשאות כאילו אתה חייב לה משהו
אנונימית
הם שטניים ולא צפויים ולא הכי נאמנים,אני לא שונאת אותם אבל מעדיפה הרבה יותר כלבים
^^^מחקר מוכח אומר אחרת
אחותי דיי את שואלת למה שונאים חתולים ואז אומרת שאת שונאת כלבים בחייאת.
מי הצבוע פה?

בכל מקרה כי לחתולים לרוב יש כביכול אופי פחות טוב מכלבים וגם כי כולם רואים אותם כל הזמן בפחים אז ככה נוצר הריחוק הזה.
אני לא יכולה להיות שניה אחתת ליד חתול
הם ממש מפחידים אותי
^^^^אוי איזה שטויות, תביאי לי מאמר ותביאי לי קישור למאמר הזה גם,

חתולים הם חיה טובה מאד,
כמו שרשמתי יש כאלה שהם תוקפניים ויש כאלה שהם לא בדיוק חביבים, אבל ככה זה גם כלבים,
מן הסתם שחתול שהוא לא מכיר לדוגמא חבר טוב של הבעלים שלא מוכר לו והוא חדש שלו אז הוא לא בדיוק יחבב אותו ויכול להיות גם יפחד ממנו,
ככה גם חלק מכלבים,
אין מה להשוות ולהוריד מערך של חיה אחת מהאחרת בין אם זה כלב לחתול וככה להפך,
זה אינפנטילי ומאד טיפשי, וגם השאלה הזאת סתם גורמת לוויכוחים לא במקום,
זה בסדר גמור אם את לא אוהבת אבל יש הבדל בין להגיד משהו שהוא טעות ודבר שהוא שגוי ולא נכון לבין להגיד מה את אישית חושבת על החיה עצמה, ואמרת דברים שהם לא נכונים,
חתול היא יכולה להיות חיה אוהבת ונאמנה אם היא נמצאת בידיים הנכונות והיא חונכה נכון ובדרך הנכונה,
ככה זה גם לכלב.
I:
שטויות שטויות אבל נראה לי שהם קצת יותר חכמים ממך ואני לא יכולה לשלוח לזה קישור כי זה מספר שקראתי בספריית עיון
כןכן בסדר.
I:
צודקת אמאלה
מה הקשר תוקפניים? דיברתי על אופי כפוי טובה חתול תמיד שם את עצמו במקום הראשון כי יש לו יצר הישרדותי שמתאים לחיה יחסית חלשה כמוהו וכלב שהוא חיה יותר חזקה ושחיה בדרך כלל בלהקות תמיד ישים את החבר לפניו. זה הכל בנוי על האיסטינקטים החייתיים שלהם ^^^
דווקא אני חושבת שזאת חיה חמודה
לשנוא חיות זה כזה פתטי,זה לא כיאלו אתה שונא נמר ספציפי שהרג מישהו שאהבת,זה אשכרה הכללה של כל החיות,אנשים לא מתחברים לחיות וזה בסדר,ויש כאלה שמפחדים,וזה בסדר,אתם מבזבזים זמן בלשנוא חיה, ח י ה,כל חתול, "איכ מגעיל",כל כלב "מפחיד" "מכוער" תסתמו את הפה,סבבה שתגעלו מחיות זה לגיטימי לגמרי אבל לשנוא? ולרדת על חיה? עזבו שזה חיה,יש לה לב שתדעו,ולירוק עליה וכל זה זה מגעיל,לא משנה איזה חיה,תשלטו בעצמכם.
חח אני לא שונאת חתולים.
כן, אני מעדיפה כלבים, פשוט כי חתולים קצת מניאקים ומהניסיון שלי יכולים להתהפך עליך תוך שנייה בלי שום סיבה. אני לא אוהבת את הטמפרמנט הזה. בנוסף, עם כלב, הוא מביע אהבה בחזרה ועם חתול לא ממש...
אבל לא להעדיף חתולים זה ממש שונה מלשנוא אותם
(היו לי מלא חתולים במשפחה ובחברים ובילדות אז אל תגידו שאני לא מבינה כי אין לי חתול)
חתול זו חיה מדהימה, יש לי 10 חתולים בבית.
יש עליהם סטיגמות, שדרך אגב אינן נכונות.
החתולים שלי מברכים אותי לשלום ביחד עם הכלבה שלי כשאני נכנסת הביתה, החתולים שלי מנסים לעודד אותי אם אני עצובה, הם מנשקים אותי, מחבקים אותי, ומגנים עלי במידה וצריך. ופה בעצם סתרתי את הסטיגמות שיש על חתולים.
^^^^^
זה לא בדיוק נכון,
הם כן יראו את זה בצורה שונה אבל זה לאו דווקא ישר אומר ומוכיח שחתול היא חיה כפויית טובה,
חתולים הם מופנמים הרבה יותר מכלבים,
בצורת אהבה שלהם היא שונה משל כלב,
שאני מגיעה לבית הכלב שלי מקבל אותי עם כישכושי זנב ועם וליקוקים, וחתול לעומת זאת יראה שהוא יגיע לאזור ויתגלגל על הגב, או יתחיל להשחיז ציפורניים ולהתמתח על הבעלים או אפילו לקפוץ עליהם,
השמחה היא אותה השמחה וההבדל הוא בדרך הביטוי שלה,
זה הדברים הקטנים, אבל האהבה היא אותה האהבה,
זה בסדר גמור אם את לא אוהבת, הכל טוב,
זאת היא לא הסיבה שאני מתווכחת איתך על זה.
I:
ruthy, כל משפט נוסף שאת אומרת אינו נכון.
אם את לא מכירה את האופי של החתולים מניסיון אישי, אין לך שום סיבה להתחיל לדבר שטויות. אני בטוחה שחוץ ממני עוד הרבה אנשים שמגדלים חתולים יכולים לתת לך מלא סיבות למה הטענות שלך לא נכונות.
נ.ב- אם כבר, הכלב הוא חיה חלשה יותר מבחינה הישרדותית..
האדם יצר את הכלב להיות תלוי בבעליו, וזו גם אחת הסיבות למה הם כ"כ נאמנים (לא כל הגזעים, אגב). רוב החתולים שורדים בטבע, כלבים לצערי לא, לכן אנחנו נוטים להיות יותר רחמניים כלפיהם.
אני תאמת לא מתחבר כל כך לכלבים וחתולים בגלל דברים שקרו לי בילדות
אני לא יודע מה עם אחרים
שואל השאלה:
מחקרים לא מחקרים
אם לא היה לך בחיים חתול אין לך זכות להגיד את זה.
ממש לא חיה מזעזעת לדעתי ומפחידה היא שורטת ופשוט מגעילה סליחה אבל פשוט לא אוהבת
אני אישית ממש אוהבת
הם החיה האהובה עליי
לא מבינה איך אפשר לשנוא חתולים
t s
לך היה/יש כלב?
מסכימה, חתול זה חיה מדהימה ואנשים שלא אוהבים אותם מפספסים
בתור מישי גם עם חתולה וגם עם כלב, אני חושבת שזה שטויות מה שאומרים על חתולים
חתולים יהיו יותר תוקפניים כי אופסי, הם חיים ברחוב. איך אפשר לצפות מבעל חיים שחי ברחוב להתנהג בצורה נחמדה? גם כלבים שחים ברחוב לא יהיו מלאכים
יש לי גורה שאימצנו מהרחוב וכן היא משתוללת (גם כי היא גורה) והיא פשוט חתולת רחוב, אבל היא נשמה ככ טובה (גם היא חתולה שחורה ויש לה אופי זהבב וכל היופי בה שיש לה אופי היא אפשר להתעלם ממנה היא דיווה הכלב שלי הוא כזה הפלאפי רק ישן כל היום ומכשכש בזנב המתוק שלו כשבאים לתת לו צומי)
היא מעירה אותי באמצע הלילה כי היא רוצה שאני אלטף אותה, מתיישבת לי הפנים, מצמידה את האף שלה ואף שלי ופשוט נמרחת עליי ונרדמת לי על הפרצוף
בהתחלה פחדתי ממנה, הייתה לי חתולה לפניה ארבע עשרה שנים והיא נפטרה, והחתולה הזאת הייתה רגועה ברמות ופתאום חתולה שצריך לשחק איתה ולהוציא ממנה מרץ, שנכנסת לי לכל התיקים והשקיות
החתולה הקודמת שלי הייתה אוספת גרביים שהיא הייתה מוצאת על הרצפה ובאה ומייללת איתם בפה שלה ומביאה לנו אותם
חתולים הם באמת חיות מדהימות, ואנשים לא קולטים את זה
יש להם דרכים אחרות להראות חיבה. אולי הם לא יקפצו עליכם כשתחזרו הביתה אבל הם יבואו וייללו ויתחככיו ברגליים שלכם
בסהכ זה תלוי בסוג החתול, יש חתולים סנובים שכל הכיף זה לרוץ ולהציק להם ולראות שאין להם כוח אליכם אבל הם אוהבים אתכם (כמו הורים כאלה שמגלגלים את העיניים ואומרים אוח הילדים האלה ואז יחייכו אליכם) ויש חתולים שירדפו אחריכם עד שהם לא יקבלו את כל הצומי שהם רוצים
לא יודעים הרבה על חתולים בתור חיות מחמד כי רואים אותם ברחוב, ובחרוב הם לא נחמדים ככ כי הם ליטרלי צריכים לשרוד. מי היה נחמד ממכם אם הייתם גרים ברחוב? לא אני
אנונימית
למי שאמר שחתולים כפויי טובה שחושבים רק על אוכל ונשארים בבית בגלל זה
אמא שלי מאכילה חתולי *רחוב* שמעדיפים ללקק אותה ולהתחכך בה באהבה במקום לאכול, היא צריכה להכריח אותם לאכול
אם אין לכם חתול אין לכם שום בסיס אמיתי לדעת איך הם מתנהגים
כי גם אני יכולה להסתכל על אנשים בחוץ ולהגיד שהם ככה וככה, מי אמר שזה נכון?
אנונימית
קודם כל, למה להכליל דבר שני חתולים הם לא אמינים שבוע טוב
זאת היפה הכי יפה שיש בעולםה כי חמודה והכי מדהימה שיש
שואל השאלה:
רק בריאות.
לצערי הרב. כן.
עלי קפצה חתולה כשזרקתי את הפח אז אני מאוד מפחדת מחתולים.
יחד עם זה אני מרחמת עליהם,
נותנת להם אוכל מידי פעם.

לדעתי מי שמפחד מחתולים ממליצה לצייר חתול, בעיפרון בגואש,
כשמבחינים ביופי שלהם אפשר טיפה פחות לשנוא.
אני מתמונה אחת של חתול מצויירת התאהבתי ביופי שלהם ולא סתם אומרים שחתול זאת חיה סקסית.
יש לו אומנם את המראה שלו שהוא כמו נמר קטן ומפחיד במבט הזה בעיניים שלו,
אבל אפשר להסתכל על זה במבט שונה שאולי המבט שלו הוא מבט של פחד וקריאת המצב לפעולה כשמביטים בו,
כמו לאיזה כיוון לברוח, או אולי התקרבנו אליו כדי לתת לו אוכל והוא בהיכון לזינוק.

אני גננת ויש הרבה ילדים שכשאני שואלת איזה חיה אתה בוחר- חתול, כלב או אר בוחרים דווקא בחתול.
זאת חיה מעניינת, סקרנית, מדוייקת בתנועות שלה, שורדת גם עם חוסר המזל של.

ניסתי לרכל על החתול לטובה...
אולי ככה גם הפחד שלי ממנה יעבור...
אנונימית
מסכים על הכל
באמת למה שונאים אותי??
אלרגית לחתולים אבל חושבת שהם ממש יפים
אני אוהב חתולים זה חיה מיוחדת שורדת לבד חכמה לא כמו כלב נעל בית חתול יודע מה הוא רוצה ומה הוא צריך
את אח שלי שרט חתול שונא חתולים אבל אני אוהב כלבים/חתולים/סוג של את כל החיות ויש לי חבר שונא כלבים מת על חתולים ואין לו טראומה או משהו הוא סתם שונא כלבים
לאנשים יש סטיגמות על חתול. זה לא מרוע הם פשוט ככה גדלו ההורים שלהם כנראה חינכו אותם לשנוא חתולים . בגלל שזו חיה שמסתובבת ברחוב .. ואוכלת מהפחים.. עשו לה שם של חיה מגעילה ומסריחה .
אני מסכימה איתך שזה ממש לא נכון אני אוהבת חתולים אפילו שיש חתולים רעים שבאמת שונאים בני אדם ושורטים כל מי שמנסה להתקרב אליהם (ולא תמיד מפחד ) אבל שוב, זה הכל עניין של איך הבנאדם גדל. אצלי האהבה לבעלי חיים גם בזכות זה שגדלתי עם חיות וגם כי ראיתי את ההתנהגות מההורים, אבא שלי אוהב ללטף חתולים ממנו בעיקר למדתי את ההתנהגות.
אנונימית
שואל השאלה:
חחח גם אותי שרט 3 פעמים חתול
ונשך אותי פעם כלב
אני עדיין לא שונאת חתולים
חחח אבל כל אחד שונה
באמת שיש לי שני חתולים והם הדבר הכי חמוד בעולם אנשים באמת צריכים להכיר ולדעת מה זה חתול בשביל לשפוט
^^^נכון גם אותי שרט חתול ואני עדין אוהב חתולים
כי זה חיות שטניות שצריך להשמיד לטובת כלל היצורים החיים בכדור הארץ
בדיוק מתכרבלת פה עם החתול הנסיך שלי.
אנשים ששונאים חתולים מעולם לא הרגישו אהבה של חתול.
אנונימית
כל חיה תנשך/תשרוט כשהיא מרגישה מאוימת, חתולים לא שונים מחיות אחרות
אנונימית
אני שונא אותם ממש אני מקבל מהם עצבים
כל פעם שאני רואה חתול באלי לבעוט בו
חיה שטנית שלא אמורה להיות פה
אנונימי
שואל השאלה:
אנונימית
אני מקנאהה
וואי הלוואי עליי חתול.
ובדרך כלל מי שמגדלת חתולים היא גם רוסייה
אנונימי
שואל השאלה:
אנונימי
זה ממש לא נכון
יש לי כלב ושני חתולים
שלושתם מראים לי אהבה באותה רמה
אנונימית
חתול הכניס את אכיינית שלי לאישפוז וגם לכלב שלי חתול גרם מחלות קיצור
חרא על חתולים רק כלבים
אנונימית
שואל השאלה:
יש גם כלבים שהרגו
מה הקשר?
נכון גם כלבים הרגו
אבל בעיקרון חתולים זה חייה קרה כזאת וחסרת אושר חיים
רק כלבים
אנונימית
שואל השאלה:
השד יודע למה.
כל הכבוד לאמא שלך ולך❤
חבל שאין עוד אנשים כמוך

(כל הכבוד לכל מי שדואג לחתולים)
יהיה לך קשה למצוא חבר
אנחנו הגברים ממש לא אוהבים חתולים
מילא כלב שיגן עליך אבל חתול?
גם אם את דוגמנית ועם אופי מושלם לא הייתי יוצא בחיים עם מישהי שמטפלת ב-10 חתולים
כמה חיידקים
אנונימי
שואל השאלה:
אין לי בעיה עם זה.
תשובה מאה
שואל השאלה:
גם לכלבים יש חיידקים וגם לך.
ולטיילור שהיא זמרת ויש לה אופי מדהים יש 3 חתולים.
ואל תכליל את כל הגברים בעולם.
תשובה המאה ואחת
חולה על חתולים ישלי מלא דברים של חתולים למשל קלמר עם חתולים, שטיח וכד' אני אפילו קצת אובססיבית. ישלי חתול שגדלתי איתו מגיל קטן שהוא הכל בשבילי הוא כזה רגוע, נותן לכולם ללטף (גם לזרים), מגרגר כשאני נוגעת בו, עוקב אחריי לכל מקום, תמיד ישן איתי, מנחם אותי כשאני חולה (וגם את המשפחה), מבקש אפילו שילטפו אותו, מצחיק אותי עם השטויות שלו, הוא אפילו קורץ לי (כן עם עין אחת, לימדתי אותו) וגם לימדתי אותו לתת לי כף. כשאני קוראת בשם שלו הוא בא אליי ואפילו רץ עם הזנב למעלה (שמח).
חח אפילו חבר שלי אמר שהחתול שלי זה כלב במסווה חתול
אבל זה חתול, חתול שהצלנו מהרחוב שהיה בין חודשיים. ושמעתי שמלא חתולים מתנהגים ככה, כשהם באמת אוהבים את הבעלים שלהם. הם יצורים נאמנים. אפילו בצרפת היה לא מזמן מקרה של חתלתול שהציל את הבעלים שלו שהתעלף, הוא לא הפסיק ליילל ואנשים קראו למשטרה כי חשבו שמתעללים בחתול ומסתבר שהבעלים איבד את ההכרה וככה הוא ניצל !

חתולים הם יצורים מקסימים פשוט אנשים מצפים שחתול יתנהג כמו כלב כשזה בכלל לא אותה החיה. יש להם דרך משלהם להראות אהבה וזה לא פחות גרוע מכלב. לדעתי איך משהו יותר טוב מחתול שבא אלייך מגרגר, נשכב לצידך ומבקש שתלטף אותו *_*
שואל השאלה:
גוזף פושה
וואי איזה כיף לך
הלוואי עלי חתול(:
מי שלא יקבל אותי בגלל שיש לי 10 חתולים, לא שווה את זמני.
אפילו יצאתי עם בחור שהיה אלרגי לחתולים ובכל זאת הוא התאהב בחתולה שלי והתכרבל איתה, כי היא נתנה לו אהבה.
אל תדבר בשם גברים אחרים, יש לא מעט בעלי חתולים, מאכילי חתולים, טבעוניים ומצילי חתולים. ובוא אגיד לך את האמת, אלו הגברים הכי שווים בעיניי.
שאלה למה את שונאת כלבים?
אנונימית
חחח אם הבחור שאצא איתו יאמר לי או הוא או החתול אני אגיד לו החתול ...
שואל השאלה:
כי הם מגעילים אותי
פעם ממש אהבתי אבל עכשיו לא יודעת הם לא הכי נחמדים.
חתול זו חיה הרבה יותר קרה ותוקפנית מכלבים
חתולים הם חיה רעה.
הם לא נאמנים, הם כפויי טובה ואכפת להם רק מהאוכל שמביאים להם.
אנונימית
שואל השאלה:
רודריק
כמו שגוזף פושה אמרה חתול הוא לא כלב זה חיה אחרת אם כל החיות היו מתנהגות כמו כלב זה לא היה נחמד.
וחתולים לא קרים.
הם ממש נחמדים
שואל השאלה:
*תיקון
חתולים הם חיה טובה
הם נאמנים, הם לא כפויי טובה ואכפת להם מהבעלים שלהם.
אנשים חוזרים להגיד את אותו משפט, "חתולים זו חיה כפוית טובה שאכפת לה רק מאוכל", לפחות 10 אנשים כתבו את זה פה.
למרות שיש כאן משתמשים אחרים שליטרלי נתנו להם חוויות אישיות שהחתולים שלהם מראים אהבה ומעדיפים להתכרבל ולהתחכך במקום לאכול, זה כבר נהיה מצחיק.
אנונימית
אני מתה על חתולים אז??
שואל השאלה:
אנונימית
חחח נכון
שואלת השאלה את מאוד בורה את יודעת את זה? רק שתדעי שיש סיפור היסטורי של חתולים שחורים שמבאים מזל רע, בימי הבניים צדו את כל החתןלים אם את לא יודעת, דבר שני אני לא מבין למה את מכלילה, לאהוב חיות זה כמו טייפ של בני אדם, למשל אנשים נמשכים למראה מסויים, אני אישית לא מת על חתולים ואני אוהב יותר כלבים ואני חושב שכלבים הם יותר חמודים מחתולים. חתולים אפילו מגעילים אותי.
לאנונימית שמעליי, כתבתי את מה שכתבתי גם מניסיון לא המצאתי איזה משהו
יכול להיות פשוט שאם הרבה אומרים משהו מסוים אז הוא נכון
אנונימית
אני גדלתי עם חתולים, כשהייתי קטנה הציקו לי בבית ספר והייתי מאכילה חתולה עם גורים קבוע בחטיבה, הייתי בבית ספר חצי פרטי כזה, כפר נוער, והיתה חצר ענקית. ופעם אחת שיחקתי עם הגורים והאמא ולפתע כמה ילדים שהיו מציקים לי באו והתחילו לרדת עליי והאמא של החתולים נעמדה מקדמיי והגנה עליי!!! כאילו הייתי אחת מהגורים שלה!
אז אל תגידו שחתולים הם חיה אגואיסטית
לא אמרתי שהמצאת, אבל חתול זו חיה לכל דבר, וחיה תוקפת כשהיא מרגישה מאוימת וזה כבר סיפור אחר מכפיות טובה. אחרת כל החיות היו כפויי טובה, ואל תשכח שגם בני אדם הן חיות, שאגב באמת תוקפות ללא סיבה.
"אם הרבה אומרים משהו מסוים הוא נכון". בדיוק, אנשים אומרים שחתולים מראים אהבה אבל אתם שונאי החתולים מתעלמים מזה. אתה מכיר את הביטוי ראש בקיר? אלה אתם.
אנונימית
גם אני לא מבינה הם הדבר הכי חמוד שקיים במיוחד גורים
שואל השאלה:
לא. אני לא יודעת את זה כי זה לא נכון.
זה אמונה תפלה. בחיים חתול שחור לא הביא לי מזל רע.
ואני יודעת. אבל גם בימי הביניים עשו דברים נוראים.
אז זה לא ממש קשור
אני שואלת כי רוב האנשים שונאים כל בן אדם שני שפגשתי שנא חתולים.
אז שאלתי למה.
יש לי 2 חתולים בבית והם הרסו לי את החיים
אנונימית
שואל השאלה:
גוזף פושה
וואו כל הכבוד ששיחקת אותם
והחתולה ממש מדהימה
כי זו החיה הכי כפויית טובה בטבע(אם לא מחשיבים את האקסית שלי), הם מתייחסים אלייך רק כשהם צריכים ממך משהו
אנונימי
אויש נו, אלפי אנשים מגדלים חתולים שחורים.
החתולה השחורה שלי הכי נסיכה בבית.
יש לי חתול,
הוא נוראיי הוא חמוד כשהוא ישן אבל בשאר הזמן הוא רק תוקף אותי
שואל השאלה:
היא לא
כי זו חיה מניפולטיבית ואגואיסטית
אנונימי
אוהב יותר כלבים אבל חתולים ממש חמודים אחלה חיה
פעם חתול עם דטספוריה מגדרית (אמיתי)
רק בגלל ששיחקתי עם מקל לייד העיניים שלי
מאז הוא לא מקבל ממני שאריות של עוף.
חצוף.
אנונימי
שרט אותי*
אנונימי
שואל השאלה:
חחח
אוהב יותר כלבים.
לא יורק על חתולים ולא כלום.
כי הם שורטיםם
כל היד שלי צלקות מהחתול של חברה שלי
את צודקת, יש אנשים ללא נשמה. אני רוצה שאנשים שיורקים על חתולים ושפוגעים בהם יחוסלו באיטיות.
יש לי חתולה כמעט 6 שנים והיא כמו הילדה שלי, ואני מטפל בחתולי רחוב ליד הבית גם במשך 6 שנים.
אני אוהבת חתולים מאוד אבל הם לא אותי
חתולים זה הדבר הכי חמוד פעם נתתי להם נקניק מהכריך שלי כי הם הלכו אחרי ויללו
אני לא יורקת על חתולים
אבל הם לא חיה נחמדה, בטח לא אלה של הרחוב
אנונימית
יש לי פחד מחתולים כמה פעמים חתולים תקפו את דודה שלי והכלב שלה, וגם אותי
יש לי טראומה אבל יש לי חתולה שכל הזמן באה ליד הבית שלי והיא ממש חמודה
כי הם קריפרים
יחס גורר יחס
חתולים מתייחסים אלי ברע אז אני אתחייס אליהם גם ברע

אין כמו כלבים, כלב תמיד יאהב אותך
Hex
צודקת, חתולים הם החיה האהובה עליי ❤
אני לא שונאת אותם הם שונאים אותי
כי חתולים בוחרים לחויות ברחוב רוב הכלבים שבורחים חוזרים או מנסים לחזור ולא מצליחים חתולים יכולים לעזוב יום אחד ולא לחזור חודש זה קרה לאמא שלי היא גידלה 5 היום יש 2 וכולם עזבו לבתים אחרים או לא שרדו ברחוב או מי יודע
לא שונאת חיה ממש יפה וחמודה
אני
*אוהבת* חתולים
סורי אבל אנשים שרעים לחתול פשוט מורידים את הערכה שלי אליהם לאפס
לא לא לא זאת החיה הכי מוזלמת שיש בעולם די הם כאלה קטנים אי אפשר לשנוא אותם פשוט אי אפשר
בתור אחת שיש לה חתול בבית,
זאת חיה מדהימה, ושקטה(לפחות שלי)
אוהבת לשחק ולהשתובב, מביאה הביתה המון שמחה אושר וכיף.

אבל כמו שכבר אמרו מעלי, יש כאלו שאוהבים ויש שלא, אנחנו אנשים שונים
ולכל אחד דעות שונות.
חתולים זאת החיה הכי חמודה ומקסימה בעולם אין וויכוח
חתולים זו חיה פשוט מדהימה, הם לא שורטים בלי סיבה ממש לא.
יש לי שתי חתולות והן כל החיים שלי
אני אוהבת חתולים,
יש לי חתולה בבית.
אבל בהחלט יש הרבה אנשים ששונאים אותם בטח כי הם מפחדים מהם או שיש להם סיבה אחרת, כמוך (שואלת השאלה) וכמוני למשל שלא אוהבות כלבים.
כי הם באים אלייך רק שהם רעבים
לא משנה כמה נתת להם; הם חייה אנטיפתית מהסוג הנלאה ביותר.
החלאות האלו לא יקבלו ממני שאריות מהבשר, גם עם אלף פרצופים.
נבלות חצופות.
אנונימי
אין לי מושג זו החיה הכי יפה ומושלמת שיש
אנונימי צודק
חתול זאת חיה מניפולטיבית ומגעילה
זאת חיה שתיתן לך אהבה רק בגלל שאתה נותן לה בית/אוכל. אין פלא למה יש הרבה בני אדם שלא אוהבים חתולים
כלב זה חבר אמיתי כלב זה אח
כלב גם יגן עליך אם מישהו ינסה לפרוץ לך לבית ובכללי ראיתי הרבה סרטונים של כלבים שהצילו ממוות את הבעלים שלהם
אנונימי
הי
יש המון דיעות קדומות ולא נכונות.
אם מישהו נתקל בחתול רחוב רעב ומפוחד, והחתול נבהל ממנו וניסה לשרוט, זה לא משהו שאפשר להשליך עליו לגבי כל החתולים .
כמו שמישהו שחי ברחוב ומעונה , לא בדיוק יתנהג בנימוס ובחביבות. סביר שיהיה מדוכא , אולי אגרסיבי, ולא נחמד. זה אומר לגבי כל האנשים בעולם? לא.
אז אותו הדבר.
לחתולים יש המון תכונות נהדרות וחיוביות. מי שמגדל חתול, ומעניק לו בית חם ובטחון ואהבה, ממש נהנה מהחתול שהופך לחבר הכי טוב שלו.
כמו גם לגבי כלבים וכו'.
כשאנו באים לשפוט סוג מסוים , מומלץ לנו להבחין אם זה שיפוט שאינו הוגן , כי הוא כוללני, או שעברנו חוויה לא נעימה וניתן לשנות את הגישה השלילית.
אנשים ממהרים לשפוט. (גם את עצמם ואנשים אחרים) - וזה גורם לבעיות.
ללמוד להכיל ולקבל - זהו שיעור גדול בחיים שלנו. ולגבי שאלה זו- לקבל את זה שחתולים הם חיובים כמו גם חיות אחרות, וכשמספקים להם תנאי מחיה ובטחון- הם מאוד כיפים ונעימים.
חתימה טובה לכולם ורק טוב.
יש גם חתולים שהצילו אנשים אז תהיה בשקט
כן כן שמענו על כלבים
תן לו במבה/תלטף אותו
ימכור לך את הבעלים שלו
אנונימי
לא הבנתי את סתומה ?
את אומרת למה שונאים חתולים כשאת שונאת כלבים
אנונימית
חתול זאת חיה דוחה ומגעילה שתלכלך לך את כל הבית
שבוע שעבר הייתי בבית של חברה של בן דוד שלי והבית היה נראה ממש מלוכלך עם הרבה שיערות בגלל החתול והספא הייתה נראית מלאת שיערות משהו מגעיל ודוחה בגלל החתול שלא מפסיק לקפוץ בכל הבית וללכלך כל מקום בבית
אם חברה שלי לעתיד תכניס לי חתול לבית אני אכניס אותה אני לא יודע לאן

החתול המפגר שלה שהיא מגדלת בבית קפץ עליי כשישבתי על הספא
אנונימי
גם לכלבים יש פרווה וגם הם משירים שיער(:
אנונימית
t. s. את צודקת לחלוטין יש לי חתולה שאימצתי והיא החברה הכי טובה שלי, מגרגרת כשהיא רואה אותי, מייללת משמחה,בייחוד כשאני נותן לה אוכל רך, היא מתה על זה, עולה עליי, מלקקת אותי מרוב אהבה, עולה עליי בימי החורף הקרים בכדי שנתחמם יחד, ישנה איתי במיטה ואוהבת אותי יותר משאני אוהב אותה, ואני פשוט מטורף עליה, והיא יפהפייה אמיתית, נסיכה וליידי אמיתית
כאילו שכלבים לא הורסים את הבית..^
החתולי רחוב בארץ זה לא בגלל נטישה
חתולים פשוט טבעיים במזה"ת
איך אפשר לשנוא חתולים
אין לי בעיה איתם
כי לא מתחברת לחיה ולאופי שלה בואי תרצחי אותי גם
החתולה שלי כשהיא נכנסת לאכול, תמיד אבל תמיד לפני שהיא אוכלת באה לקבל ליטוף אם לא מקבלת, לא הולכת לאכול
את צודקת הייתי עם חברה שלי והיא ראתה חתול שחר והיא ירקה וסילקה וזה מגעיל
אני בסדר עם זה שאנשים לא אוהבים אבל תכבדו אותם