7 תשובות
כן כי אז הוא יכול לפלוט על עצמו או להיחנק
עדיף לעשות, סתם יבכה ותכאב לו הבטן
אם את ממש לא מצליחה אז כן לצד שחלילה אם יפלוט שלא יחנק
אם את ממש לא מצליחה אז כן לצד שחלילה אם יפלוט שלא יחנק
שואל השאלה:
אז מה לא להשכיב אותו כאילו הוא נירדם אחרי בקבוק
הוא בן 11 יום ולא יוצא גרפס אני שמה אותו על בעריסה
אז מה לא להשכיב אותו כאילו הוא נירדם אחרי בקבוק
הוא בן 11 יום ולא יוצא גרפס אני שמה אותו על בעריסה
אנונימית
את בבייביסיטר?
שואל השאלה:
לא אני שואלת על הבן שלי
לא אני שואלת על הבן שלי
אנונימית
תשכיבי אותו על הכתף ותטפחי לו על הגב, שיעשה גראפס מתוך שינה
ואז רק שימי אותו לישון אם הוא עשה אז על הבטן הכי טוב
באותו הנושא: