3 תשובות
זה יגיע רק תמתיני
הכל בסדר הוא יגיע ולפעמים עדיף לא להיות במערכת יחסים בגיל הזה עם כל הרגשות ומה שיכול לקרות אבל זה יגיע ומקווה שיגיע הכי טוב שיש
תחכי עם זה, מבטיחה לך שהאחד שלך יגיע בזמן הנכון הכל בסדר אהובה גם בגיל הזה מערכות יחסים זה לא הכי וואו ממליצה לך לחכות :)