25 תשובות
כן
תלוי מה הסיבה
אם זה בגלל חוסר איזון הורמונלי אז כן
אם זה בגלל תזונה לא נכונה ותת משקל אז לא
אם זה בגלל חוסר איזון הורמונלי אז כן
אם זה בגלל תזונה לא נכונה ותת משקל אז לא
תלוי אבל בעיקרון כן
כדאי פשוט ללכת לגניקולוגית, הרוב פה לא ממש יעזרו לך
שואל השאלה:
^^^ התזונה קשורה למחזור?
אני גם לא ככ בתת משקל
^^^ התזונה קשורה למחזור?
אני גם לא ככ בתת משקל
אנונימית
בטח
שואל השאלה:
זה יכול להיגרם מאכילה לא מסודרת עם בולמוסים וכאלה?
כי אני לא בתת אכילה
זה יכול להיגרם מאכילה לא מסודרת עם בולמוסים וכאלה?
כי אני לא בתת אכילה
אנונימית
כן, אני מכירה את הנושא הזה, כדאי לך ללכת בכל מקרה לגניקולוגית וגם לתזונאית. אם את רוצה לדבר את יכולה בפרטי תמיד:)
שואל השאלה:
לקחתי כדורים וקבלתי מחזור אבל עברו חודשיים מאז ולא קבלתי שוב, אני הולכת לתזונאית ומאוד קשה לי להתמיד בתפריט ואני מרגישה חסרת תקווה לגבי זה אני מיואשת ואני לא מאמינה שאני אקבל טבעי בא לי לקחת גלולות וזהו
לקחתי כדורים וקבלתי מחזור אבל עברו חודשיים מאז ולא קבלתי שוב, אני הולכת לתזונאית ומאוד קשה לי להתמיד בתפריט ואני מרגישה חסרת תקווה לגבי זה אני מיואשת ואני לא מאמינה שאני אקבל טבעי בא לי לקחת גלולות וזהו
אנונימית
כן תארתי לעצמי שזה בגלל זה
בהחלט חוסר איזון באכילה מכל סוג שהוא יכול לגרום להפסקת מחזור
אני משערת שאם יש לך בולמוסים את גם מרעיבה את עצמך כניסיון לפצות עליהם ואז את בלופ שלא נגמר
המחזור יחזור רק אם תסדירי את האכילה
בהחלט חוסר איזון באכילה מכל סוג שהוא יכול לגרום להפסקת מחזור
אני משערת שאם יש לך בולמוסים את גם מרעיבה את עצמך כניסיון לפצות עליהם ואז את בלופ שלא נגמר
המחזור יחזור רק אם תסדירי את האכילה
כדאי לך באמת להתייעץ עם רופא נשים ולא איתי, ילדה בת 14. אבל אם את רוצה לדבר ולפרוק אני פה.
שואל השאלה:
אני באמת כל כך רוצה לאכול נורמלי ואני ממש ממש מנסה אבל תמיד אני בסוף נופלת לבולמוס זה כל כך קשה בטוח שגלולות לא יעזרו? אני יודעת שזה לא יפתור את הבעיה אבל לפחות שאני אקבל כבר את המחזור וירדו ממני
אני באמת כל כך רוצה לאכול נורמלי ואני ממש ממש מנסה אבל תמיד אני בסוף נופלת לבולמוס זה כל כך קשה בטוח שגלולות לא יעזרו? אני יודעת שזה לא יפתור את הבעיה אבל לפחות שאני אקבל כבר את המחזור וירדו ממני
אנונימית
אם לא תאכלי כמו שצריך הוא לא יחזור לבד, גם לא עם גלולות. זאת התרופה היחידה. אני יודעת שזה קשה ומרגיש בלתי אפשרי, אבל תזכרי שאת יכולה ואת חזקה ואת תצליחי ותצאי מזה. אם את רוצה דעה של מומחה אז זה לא המקום, אבל תדעי שאני מאמינה יודעת שאת יכולה.
אני ממש מבינה את הקושי שלך אני מתמודדת עם אותה בעיה וזה באמת בלתי נסבל
אני אגיד לך מה הגלולות יכולות לעזור אם ההפרעת אכילה לא פגעה בצפיפות עצם שבעצם בגלל זה המחזור הפסיק
( ברגע שיש חוסר בשומן בגוף ובמצב של תת משקל צפיפות העצם נפגעת)
בכל מקרה אין לי את הידע שיש לרופאת נשים
אני לא בטוחה שזה לא יעבוד אבל מה שבטוח זה שהרופאה תגיד לך להסדיר את האכילה וזה הפיתרון האמיתי
כי בסופו של דבר כשתצטרכי להכנס להריון הגוף שלך יצטרך להיות מספיק חזק בשביל להחזיק עובר ולאפשר לו להתפתח
וגלולות לא מה שיגרמו לו להיות חזק יותר
אני אגיד לך מה הגלולות יכולות לעזור אם ההפרעת אכילה לא פגעה בצפיפות עצם שבעצם בגלל זה המחזור הפסיק
( ברגע שיש חוסר בשומן בגוף ובמצב של תת משקל צפיפות העצם נפגעת)
בכל מקרה אין לי את הידע שיש לרופאת נשים
אני לא בטוחה שזה לא יעבוד אבל מה שבטוח זה שהרופאה תגיד לך להסדיר את האכילה וזה הפיתרון האמיתי
כי בסופו של דבר כשתצטרכי להכנס להריון הגוף שלך יצטרך להיות מספיק חזק בשביל להחזיק עובר ולאפשר לו להתפתח
וגלולות לא מה שיגרמו לו להיות חזק יותר
מחזקת^
שואל השאלה:
תודה רבה:)
אז אם אני יאכל ארוחות מסודרות ואקפיד על השעה אז הוא יחזור לי מתישהו?
תודה רבה:)
אז אם אני יאכל ארוחות מסודרות ואקפיד על השעה אז הוא יחזור לי מתישהו?
אנונימית
תנסי, תדברי על זה עם התזונאית שלך, היא תדע הכי טוב. בהצלחה3>
אם תאכלי מספיק והגוף שלך ירגיש שהוא לא במצוקה
אז זה אפשרי שהוא יחזור
זה ממש תלוי לכמה זמן הוא נעלם
בדרך כלל
ככל שהוא נעלם לפחות זמן הוא יחזור יותר מהר
אז זה אפשרי שהוא יחזור
זה ממש תלוי לכמה זמן הוא נעלם
בדרך כלל
ככל שהוא נעלם לפחות זמן הוא יחזור יותר מהר
שואל השאלה:
אין לי כבר שמונה חודשים כמה זמן יקח לו לחזור בערך אם אני יאכל טוב ומסודר ללא בולמוסים?
אין לי כבר שמונה חודשים כמה זמן יקח לו לחזור בערך אם אני יאכל טוב ומסודר ללא בולמוסים?
אנונימית
זה הרבה זמן.. מקווה שכמה חודשים
לי בפעם הראשונה הוא נעלם ל חמישה חודשים וחזר אחרי חודשיים של אכילה בפלוס קלורי גבוה באשפוז
לי בפעם הראשונה הוא נעלם ל חמישה חודשים וחזר אחרי חודשיים של אכילה בפלוס קלורי גבוה באשפוז
שואל השאלה:
תודה רבה:)
נזכרתי שדברתי אתמול עם רופאת נשים והיא אמרה לי שאין לי מספיק הורמונים בגוף או משהו במוח שמפריש הורמונים יכולים להיות שזה מזה?
תודה רבה:)
נזכרתי שדברתי אתמול עם רופאת נשים והיא אמרה לי שאין לי מספיק הורמונים בגוף או משהו במוח שמפריש הורמונים יכולים להיות שזה מזה?
אנונימית
כן כדי שהמוח יוכל לייצר הורמונים הוא חייב שומן ואנרגיה(המוח מורכב ברובו משומן)
אם אין לו מספיק מהם כל האיזון ההורמונלי מופר
אם אין לו מספיק מהם כל האיזון ההורמונלי מופר
שואל השאלה:
נכון אבל יש לי הרבה אנרגיה ומרץ ואני גם כמה פעמים סחבתי דברים כבדים והייתי בסדר גמור השיער שלי לא נושר בכללי אז זה מוזר שזה ככה
נכון אבל יש לי הרבה אנרגיה ומרץ ואני גם כמה פעמים סחבתי דברים כבדים והייתי בסדר גמור השיער שלי לא נושר בכללי אז זה מוזר שזה ככה
אנונימית
שואל השאלה:
אני גם אוכל מלא מלא מאכלים עם שומן טבעי על בסיס יום יומי כמו שקדים ואבוקדו
אני גם אוכל מלא מלא מאכלים עם שומן טבעי על בסיס יום יומי כמו שקדים ואבוקדו
אנונימית
כי נשירת שיער זה לא מדד לכלום
אני הגעתי למשקל מאוד נמוך ותת תזונה חמור ולא הייתה לי שום נשירה
אני הגעתי למשקל מאוד נמוך ותת תזונה חמור ולא הייתה לי שום נשירה
באותו הנושא: