10 תשובות
עדיף שיבוא לך באופן טבעי
תנסי לעלות במשקל
תנסי לעלות במשקל
שואל השאלה:
אבל זה אפשרי ?
אבל זה אפשרי ?
אנונימית
מחזור זה סימן לזה שהגוף בריא. לא קשור לבעיות ברחם. אם עדיין לא קיבלת זה כנראה קשור למשהו אחר (כמו משקל, תזונה נכונה, ויטמינים, שעות שינה וכו) הייתי ממליצה לך לדבר עם רופא משפחה ואם זה באמת קשור לזה שאת במשקל לא תקין אז כדאי גם להתייעץ עם דיאטנית
בלי קשר, אני לא חושבת שיש גלולות לקבלת מחזור.
אני גם במשקל נמוך ועדיין מקבלת כל פעם והוא תקין אולי זה ממשהו אחר?
אנונימית
שואל השאלה:
אני אוכלת די מעט ..
אני אוכלת די מעט ..
אנונימית
אז זה למה כנראה את לא מקבלת מחזור
את יודעת אם הbmi שלך תקין?
מה זה דיי מעט? את אוכלת 3 ארוחות?? או רק 2 או בכלל לא? כי אני אוכלת 3 ארוחות ביום ועדיין מקבלת
אנונימית
את צריכה להעלות במשקל זאת הסיבה
יש תוספי מזון ואת יודעת תרופות סבתא כאלה שעובדות
ויטמין c קראתי שעובד
יש תוספי מזון ואת יודעת תרופות סבתא כאלה שעובדות
ויטמין c קראתי שעובד
באותו הנושא: