3 תשובות
שואל השאלה:
מה בדיוק שטויות ? זה נכון רוב הישראלים הם ככה
מה בדיוק שטויות ? זה נכון רוב הישראלים הם ככה
אנונימי
כי אנחנו עם צבוע שלא מודע לעצמו
אנונימי
אהבתי שאתה אומר "אנחנו"
באותו הנושא: