התחברות
הרשמה
אילתרתי משהו בפסנתר מה דעתכם? -
קישור מצורף
17 בינואר 2024, 12:15
פסנתר
נגינה
2 תשובות
ממש יפה
כ
כובע קש
אוף בא לי לשמוע אני בשיעור לול
אני אשמע אחר כך
(
(0-0)
באותו הנושא:
אילתרתי קטע בפסנתר, מזהים את השיר? איך זה לדעתכם?
אילתרתי סולו לשיר של לד זפלין מה דעתכם?
איך אני שרה לדעתכם? יצא לי קצת חרבוש במילים כי שכחתי אז אילתרתי אבל תסלחו לי על זה!!!!!
אז אילתרתי קצת והוספתי "טעם" למנגינה fur elise אשמח לשמוע את דעתכם (:
מה דעתכם על היצירה הזאת בפסנתר?(בבקשה תביעו את דעתכם כי אני לומד אותה (: )
הלחנתי משהו קטן היום בפסנתר מה דעתכם ?
מה דעתכם על הציור? (סתם אילתרתי בשיעור במקום לעשות דף עבודה) ואני יודעת שהגבה לא ממוקמת טוב):
מה דעתכם על זה (שיר שניגנתי בפסנתר)?
מה דעתכם על הביצוע? (הקלטה שלי בפסנתר)
מה דעתכם על הנגינה שלי בפסנתר ? (:
מה לדעתכם הדבר הבסיסי שצריך כדי לדעת לנגן בפסנתר