התחברות הרשמה

מי שמתאמנת בפילאטיס מכשירים

לגבי ביגוד מה אתן לובשות?
וצריך נעליים או רק גרביים?
16 בינואר 2024, 18:13
פילאטיסאימוני כושרחדר כושר    
2 תשובות
טייץ טופ או חולצה עם טופ יהיה לך יותר נוח וגם גרביים
c
clownme
טייץ וסתם חולצה
ואפשר רק גרביים
S
Ssssssssssssssss
באותו הנושא:
בנות שמתאמנות פילאטיס מכשירים אתן יכולות לספר לי על זה קצת?
שיעור לפילאטיס מכשירים 55 שקל כל שיעור האם זה יקר ?
בפילאטיס מכשירים צריך להיות עם נעלי ספורט ?
הייתי בחמישי ואתמול בפילאטיס מכשירים ואני לא ככ תפוסה או משהו, ללכת היום גם?
שווה להתמיד בפילאטיס מכשירים גם אם לא ממש נהנתי בשיעור ניסיון?
בפילאטיס מכשירים
פילאטיס מזרון או פילאטיס מכשירים? ולמה?
בפילאטיס בבית בלי מכשירים מזיעים?
לשרוף 160 קלוריות בפילאטיס בבית בלי מכשירים בחצי שעה נחשב הרבה?
מה ההבדל בין פילאטיס לפילאטיס מכשירים? ומה מעדיף?
מה עושים בפילאטיס רגיל לא מכשירים?