7 תשובות
אני המוזרה היחידה????????!!!!!!!
לי השנה יצא לקום כמה פעמים ב5 בבוקר מכל מיני סיבות ואני חייבת לומר שזה היה סופר מספק. כיף להתחיל את היום ככה מוקדם.
אבל, אני בן אדם שתמיד עייף ואני מאוד אוהבת לישון אז זה לגמרי מקשה על המשך היום
בכללי זה כיף בגלל שיש מלא זמן, אבל בשביל זה גם צריך ללכת לישון מוקדם שלא להיות עייפים
לא,בתור אחת כזאת זה אומר שמ14:00 15:00 אני כבר עייפה מתה ורק מפנטזת על לישון ואז הולכת לישון מאוד מוקדם
אנונימית
הם לא נהנים מזה זה פשוט משמעת עצמית
באגדות אולי
מסתבר שכן