14 תשובות
כן אבל זה מוזר רצח
אמאלה נשבעת זה מצחיק כלכך, אבל כן יש אנשים שבאמת נהנים מזה...
לא
אני נהנה מזה
אני בתול
אני בתול
זה חמוד לא יותר מזה ... מה שכן האחה שעושים עם הפה והמאכלים המוזרים פשוט דוחה אותי<<<<
וואו זה מרגיע אותי ממש ועוזר לי להירדם, בלי קשר לתחפושות המוזרות, רעשים של ים, או רוח וכאלה ממש מרדימים אותי
אנונימית
האלה*
לא איכ אני לא סובלת את זה
וואו אני חולה על זה
וואי לפי דעתי זה דוחה ברמות גם ביטבוקס איך שלא רושמים את זה אז זה מגעיל
זה הדבר הכי מושלם בעולם הייתי כלכך מכורה לזה
זה דוחה במיוחד הדברים של האוכל
אנונימית
לא איכס בא לי לחנוק כל אחד ואחת מהם
לאא זה מעצבן אותיי אני יכולה לשבור את הטלפון על החרא הזה
באותו הנושא: