התחברות
הרשמה
איך זה הגיוני שרק לבנים נעלבים מזה שאני אומר את האן וורד?
14 בינואר 2024, 18:14
n word
לבנים
שחורים
רגשי נחיתות
2 תשובות
^זה לא הגדרה
"
"הכינוי אינו תקין" כבר תפוס
זה לא קללה כולה הגדרה מה הבעיה של אנשים
_
_33
באותו הנושא:
הגיוני שאני נעלב מזה?
למה כשאומרים לכם את הדברים ב"פרצוף" אתם נעלבים אבל כשלא אומרים ושומרים ב"בטן" אתם גם נעלבים...
איך זה הגיוני שכשאני צוחק על אתיופים בכיתה שלי(בהומור) אף פעם הם לא נעלבים?
אם היו אומרים לכם שאתם נראים בני 24 כשאתם בני 17 הייתם נעלבים?
רק אני חושבת שאם היו אומרים לי שאני דומה לבלה חדיד הייתי נעלבת,אתם הייתם נעלבים?
זה הגיוני שבסטיפס כולם אומרים לי שאני מדהימה ומהממת ושאני בן אדם מדהים
למה בנים נעלבים שאומרים להם: "חמוד"- באמת שמבחינתי זה מחמאה שאני אומרת את זה !
הגיוני שנעלבתי מזה? הייתם נעלבים?
הגיוני שאני נעלב מזה?
אנשים עם צבע עור כהה נעלבים שאומרים להם שחורים? למה לבנים לא נעלבים שאומרים להם שהם לבנים?
האם בנים נעלבים אם אומרים להם שהם חמודים?