20 תשובות
לא ומה שקבעת לה ממש לא הגיוני
אני מבינה מה אתה מרגיש אבל על תיעלב ואני דיי מסכימה איתה זה מלחיץ להפגש עם אנשים מהאינסטגרם
תכלס הגיוני אבל אני יכולה להבין אותה
שואל השאלה:
^^^^^ מה קבעתי לה?
אנונימי
אם יש עוד פרטים זה דבר שונה אבל לפי מה שאמרת זה כן מעליב אבל יכול להיות שיש עוד משהו מאחורי זה

לא יודעת p:
אנונימית
לא ממש, אתה קבעת שלא תדבר איתה היא לא תכיר אותך מספיק ולא בטוח שהיא תרצה בלי לדבר להיפגש.
אתה נעלב אז אתה נעלב אין מה לעשות אלו החיים וכן היא הפגשת עם הקרובים אליה יש עם זה בעיה ???
שואל השאלה:
אז מה הטעם לרצות קשר זוגי אם לא נפגשים בסוף? אני לא יכול להיות בקשר בלי שיחות קוליות ובלי פגישות
אנונימי
שואל השאלה:
היה לה מלא זמן להכיר אותי, אנחנו מכירים כמה חודשים (עם ניתוקים אבל עדיין)
היא יודעת איך אני נראה לדוגמא
אנונימי
שואל השאלה:
מה זר? היינו בקשר במשך כמה חודשים, כמה אפשר לחכות?
חוץ מזה זה היה רעיון של שנינו
אנונימי
זה לא מספיק איך אתה נראה צריך לדבר לפחות כל יום ככה מרגישים יותר בנוח ואז אפשר גם במציאות
שואל השאלה:
עשינו את זה מלא זמן
אנונימי
שואל השאלה:
דיברנו כל יום, תייגנו זה את זו בסרטונים, היה הכל
אנונימי
אז יש מצב שהיא לא מעוניינת וסתם משלה אותך לך תדע דבר איתה על זה
שואל השאלה:
נו באמת איזה שטויות
זה בכלל היה רעיון שלה אגב. אני הצעתי לא לדבר במשך חצי שנה ולראות מה יהיה, ואז היא הציעה שלא נדבר עד שהיא תרגיש בנוח להפגש
אנונימי
שואל השאלה:
והיא כל הזמן אומרת שהיא לא יכולה לחכות לזה ושהיא רוצה מערכת יחסים איתי
בכוונה לא הוספתי מלא פרטים כי לא באלי לחפור אבל אתם מכריחים אותי בכוונה
אנונימי
נשמע חרטא אי אפשר לסמוך על מישהו בלי לדבר איתו באופן קבוע. לא נראה לי שהיא בעניין
שואל השאלה:
אני מסביר לכם שדיברנו באופן קבוע במשך כמה חודשים
אנונימי
אז היא סתם מורחת אותך, כמה חודשים היא צריכה? ההפסקה הזאת לא תורמת לכלום תאמין לי, מי שרוצה להיפגש יזום היא ככל הנראה לא רוצה כמו שאמרתי
שואל השאלה:
אז מה אכפת לי אם אתם מבינים אותה או לא? שאלתי על עצמי, מה הבעיה לענות נורמלי על השאלה?
אנונימי