47 תשובות
די עם השאלות של שתיים בלילה אני מתחרטת שנכנסתי לסטיפס
למה אתה מתלונן תהנה מהנוף
צריכות יחס
אנונימי
הן קמות בבוקר רואות גופיה, לובשות אותה ואז יוצאות בחוץ
שמחתי לעזור
גם הספר שלי עלה לי אלף שקל ואני הולכת איתו חשוף.
קניתי חולצה במאה חמישי שקל ואני הולכת איתה ככה חשוף.
הגוף הוא של כל אחד והוא יחליט מה לעשות איתו.
כמו שלבנים רואים את הירך גם לאישה מותר שיראו את הירך.
לא רואה הבדל.
זה ממש דוגמא לא נכונה
בנאדם עשיר לא ילך עם בגדים מהרחוב הוא ישקיע בחליפות וידאג להראות שיש לו
אותו דבר אנחנו יש לנו גוף פצצה ובאלנו לפוצץ עיניים ברחוב
אנונימית
שואל השאלה:
בדיוק להפך, אני אומר שגוף לא שווה לכסף. הרבה יותר. אז אם על כסף מתנהגים בשמירה, על אחת כמה וכמה על הגוף המופלא שהקדוש ברוך הוא נתן לך, במיוחד שהוא אומר לא לצאת איתו חשוף לרחוב, והוא זה שברא אותו, הוא יודע לתת את ההוראות יצרן שהכי מתאימות לו
ההשוואה בין כסף לגוף היא לא נכונה
הסיבה שאני אחביא כסף כי זה אני לא רוצה שיגנבו אותו את הגוף של הבחורה היא לא מפחדת שיגנבו לה את הגוף
לא כולן ככה ואתה לגמרי צודק אבל זה הבחירה שלהן אנשים מנסים לנרמל את זה שזה בסדר ללבוש ביקיני ביום יום בעיני רק בורא עולם יתן את הדין אל תתערב להן
אתה משווה את הגוף לחפץ
זה שבחרת להשוות אותו למשהו יקר ערך לא הופך את זה לדוגמא טובה..
לדעתי יש בטענתך כשל לוגי.
מה גם על אף העובדה שאני לא הולכת חשוף אינני חושבת שיש בזכותך להעביר ביקורת על אלו שכן.
שואל השאלה:
עם כל האנסים שיש בחוץ לצערנו, צריך לקחת את זה בחשבון, לא שזה אשמתה של הבחורה חלילה כן, את האנסים האלה צריך להכניס לכלא והם הבעיה ולא היא, אבל עצם העובדה שיש כאלו ועד שבעזרת השם נמגר את התופעה לגמרי, צריך לקחת את זה גם בחשבון.
אני בספק אם חולצה מתחת למרפק תעצור אנס
אוקיי אז פה אתה כבר פותח נושא אחר האם בחורה שמתלבשת חשוף יותר פגיע ברחוב התשובה היא שכנראה שלא אם אתם הולכים בשטח פתוח ברחוב מלא באנשים מבחינת סיכון לפגיעה אין הרבה הבדל בין חשוף או לא חשוף
ושלא לדבר על כך שמחקר שנעשה על הרבה מאוד אנסים טוענים שבגד מלא יותר מגרה אותם מחשוף ואני חושב שהרבה גברים כאן הזדעו איתי שמכנס צמוד יותר מגרה מחצאית מיני לדוגמא
שואל השאלה:
סתרת את עצמך. מכנס צמוד זה חשוף
איך מכנס ש*מכסה* את כל פלג הגוף התחתון הוא חשוף?
אה אוקיי חשבתי שאתה מתכוון לחשוף חשוף(כאילו קצר)
אבל זה אותו עיקרון מה שעניתי לפעמים בגדים מלאים מגרים יותר אנשים מבגדים קצרים
שואל השאלה:
זה לא צנוע לפי התורה
בסדר אבל התורה לא ממש מעניינת אנסים אנחנו עכשיו מנסים למדוד מה גורם לבן אדם להתגרות ברחוב ואני אומר לך שבגדים צנועים לפעמים מגרים הרבה יותר
שואל השאלה:
בסדר את הנושא הזה סיימנו. אני מדבר לפי התורה. צניעות מהי
האני, ההשוואה בין גוף של אישה לאובייקט לא משנה כמה יקר ערך הוא היא השוואה שגויה
גוף של אישה זה לא חפץ, וכל אחת עושה מה שהיא רוצה
אני מתלבשת לפעמים חשוף כי זה גורם לי להרגיש יפה, וטוב עם עצמי, ומעלה את הביטחון, אני לא מתלבשת חשוף בשביל אף אחד, ואם מישהו מסתכל שיסתכל, אנשים מסתכלים תמיד
גם לבן זוג שלי לא אכפת שאני לפעמים הולכת חשוף, ולרוב אומר שיפה לי, כי הוא יודע שזה שאני הולכת חשוף לא קשור בשום צורה לקשר שלנו, ולא קשור לבנים אחרים
וכסף אני אשמור כח עלולים לגנוב לי אותו
זה שאני אלך חשוף לא יגרום יותר או פחות למישהו לגעת בי, וזה לא אשמתי שיש אנשים כאלה בחוץ
אונס והטרדות מיניות קורות גם בחברה החרדית, גם בחברה הערבית, ואיזה מפתיע גם בחורף ובאותם אחוזים בחורף ובקיץ, אם היה קשר ללבוש בקיץ היה אמור להיות יותר
אוקיי בוא נחלק בתורה לא כתוב שום דבר על צניעות
אתה מדבר לפי הפוסקים שמפרשנים את התורה וכאן זה מתחלק חלק יגידו שצריך להיות מכוסה ממש כל הגוף די דומה לנשות השלים אם אתה מכיר וחלק יגידו שזה רק חולצה מעל המרפק וחצאית מעל הברך
ניכר כי הבחור ששאל את השאלה הוא בחור דתי שמאמין באלוהים ובתורה
הוא מאמין כי לבוש צנוע מתאפיין בחולצה ארוכה ובחצאית כפי שבחורות צריכות ללכת על פי אמונתו
אולם הוא אינו מודע לעובדה כי לבוש צנוע מתאפיין בהיותו מכסה את הגוף או כאמור: *מצניע* פשוט את האיברים המיניים בגוף והוא אינו מחוייב להיות כפי שחכמים תיארוהו..
לכן מכנס ארוך גם אם יהיה צמוד, נחשב לבוש צנוע מכיוון שמכסה את האזורים האינטימיים.
ואם כבר מדברים על מקרי אונס
אנסים לא יבחינו בין לבוש צנוע על פי הלכה או ביקיני לפני שהם אונסים
בזה תהיה בטוח
^^

אני חושבת שזה בגלל שזה לא מקובל חברתית
כמו שלא מקובל חברתית שגברים ילכו עם שמלה אז רוב הגברים שאתה רואה לא הולכים עם שמלה
אם זה מה שיעשה לגבר להרגיש בנוח וכיף עם הגוף שלו, שיעשה את זה בכיף

ובכל אביב יש אנשים שהולכים בלי חולצה

וזה לא להתפשט, ובאמת לא צריך בשביל לאהוב את הגוף, אבל אם אני לובשת בגד אוהבת את איך שהוא נראה עליי, למה שאני לא אשים אם הוא גורם לי להרגשה טובה
מטאפורה לא טובה בכלל לדעתי , אני הולכת עם מה שגורם לי להגיש טוב עם עצמי ואם חשוף גורם לי להרגיש טוב אני אלך עם חשוף. ותפסיקו לחשוב שזה חיפוש של תגובות אצלי זה לא לפחות. ואני כרגע נערה ואני נראת טוב למה שאני לא אהנה מזה? עוד כמה שנים כבר לא אראה ככה אז אני צריכה לנצל ולהעריך תזמן שכן יש לי
אנונימית
וצנוע לפי התורה זה פרשנות , אנשים פרשו שהצניעות שמוזכרת בספרים היא צניעות כלפי חוץ אהל זה לא בהכרך !!!! אני מאמינה שצניעות נמדדת לפי איך אתה כבנאדם מבפנים ולא חיצונית אז די להתעסק בהכל השיטחיות הזאת..
אנונימית
מסכים לגמרי ^
לי אישית לא אכפת ממשהו זול שכל אחד יכול להשיג או כבר השיג
אנונימי
אחי אתה משווה גוף של נשים לכסף :sob:
כל אחת תלבש מה שנוח לה
הכוונה שלך יפה, אבל לבוש הוא דבר נורמלי כמו אוכל, וכמו שירקות זה דבר מאד בריא, לא כולם אוכלים אותם קבוע, כנ"ל לגבי בגדים, זה שיש משהו יותר טוב ללבוש מחשוף לא אומר שאני אלבש אותו...
אני לא מעודדת ללכת חשוף, אבל יש טעם לכל אדם איך להתלבש, וזה לא קשור ללהתגאות בגוף או משהו, כמו שאתה רגיל לאכול בצורה מסוימת, ככה אתה גם רגיל להתלבש בצורה מסוימת.
הכוונה שלך יפה, אבל אני לא מלכה שצריכה להתלבש בצורה הולמת, אני יכולה לעשות מה שבא לי בגופי, וזה לא מתוך יחס, זה מתוך אהבה לאיך שאני נראית.
שכל אחת תעשה מה שנוח לה
אנונימית
איך גברים הולכים בלי חולצה ברחוב?
חם בחוץ, לובשים כמה שפחות, יש לך בעיה? אל תסתכל
הטלפון שלי עלה 4000 שקל ואני משוויץ בו
מה שעשית פה זה החפצה של גוף של בנות.
אתה לא יכול להשוות גוף של אישה לכסף זה לא דבר מדיד ואני לא חושבת שזה משהו שצריך לשפוט כי כל אחת צריכה לעשות מה שבא לה ומרגישה שונה שהיא מרגישה "מיליון שקל" וזה לא בהכרח נמדד על מה היא לובשת כי לכל אחת מתאים משהו אחר וזכותך לא לאהוב חשוף זה בסדר אבל זכותן של נשים שאוהבות להתלבש חשוף להיות ככה .
אנונימית
מה הקשר זה ממש לא עניינך דיי כבר נמאס לי מבנים
גם אתה שם לפעמים מכנסיים קצרים וחולצות קצרות אין לך זכות לדבר יש לך זכות לשתוק אנחנו נתלבש איך שבאלנו
לא מתאים לך אתה מוזמן לא להסתכל
אתה פשוט אומר שזה אשמתנו שמטרידים ואונסים כי זה קשור ללבוש ואלינו, משהו שהוכח כבר ממזמן כלא נכון

מבינה שאתה אומר שגוף זה דבר יקר ערך, ואני מסכימה, אך זה לא כמו דבר חפצי כמו כסף שאפשר לגנוב.

ואני אומרת את זה בתור אחת שבאמת לא הולכת חשוף, בכלל.

אני מבינה את הכוונה שלך, אבל זה לא באמת דרך נכונה להסתכל על זה.
אנונימית
אני כלכך כלכך מסכימה איתך. איך אתן עושות אתזה?
בתור בת, שתבינו. שלא תגידו שאני לא מבינה איך זה.
למה להראות לכולם מיליון דולר??? יותר אפילו!!! בטוח שמישהו יגנוב. אתן רק חושבות שזה יפה, ושזה מה שיעזור בשביל הרומנטיקה, אבל האמת היא, שזה רק מזיק. מחקרים מראים אתזה. גם אני מתה ללכת עם מכנסיים אבל אני שומרת על המיליון דולר שלי.
חבל עליכן!!! על הגוף שלכן!!!
אבל תעשו מה שבאלכן
אני אישית לא לובשת חשוף אבל זכותה של כל אישה ללבוש מה שהיא רוצה גם אם זה חשוף וגם אם לא שאני לובשת חשוף אני מרגישה ערומה כי אני לא אוהבת את הגוף שלי לא אבל יש בנות שאוהבות את הגוף שלהן ורוצות להשוויץ בו ולדעתי זה לא דבר רע פשוט יש מקומות מסויימים שלא הולמים לבוש כזה כמו שבברכה או בים אני לא אלבש מעיל אז נגיד בשכונות דתיות אני לא אלבש חשוף נטו כדי לכבד את האמונה של בן אדם
אנונימית
אני לא לובשת חשוף
אבל כאילו מה אכפת לכם
שכל אחת תלבש מה שהיא רוצה
אוקיי ילד סתום
אנונימי
הגוף שלה שווה מיליון דולר?
חח
1000 שקל אתה מביא דוגמניות היום למיטה לשעה בקלי קלות
הערך שציינת קצת מנותק מהמציאות
ועכשיו ברצינות שחרר אחי....
די להיות פרמטיבי חשוך שכל אחת תתלבש איך ואיפה שבא לה
אנונימי
וואלה רגיל זה נוח ויפה ואני לובשת הכל רק בשבילי❤
שכל אחת תעשה מה שטוב לו. בלי להתחשב במה שאחרים חושבים!
^^^^אני מקווה שזה ספאם