5 תשובות
משנה לשנה ניהיה יותר חם. לא כנראה לא בגלל זה אבל מה זה משנה
כן
מאבדים את זה לאט לאט בסוף יהיה לגיטימי לא ללבוש כלום כי ככה נבראנו
אנונימי
יש בזה משהו
נכון
^ זה לא קשור בכלל
זה לא משנה אם החולצה תיהיה 10 סמ פחות או יותר החום אותו חום.