6 תשובות
זה מזעזע מנסיון ואל תעשו את הטעויות האלה
שואל השאלה:
^^סהכ מה שאני אומר שבנות עושות את השטויות לרוב אז בנות משלמות את המחיר
אין ספק שזה מזעזע אבל אצלכן התגובות האלו באות ממקום פחות אמיתי מהסיבה שאנחנו יותר שמרנים מבנות
הרבה בנים חושבים מאמינים שהעולם הוא מקום בטוח לחיות בו בניגוד לבנות בגלל ההתנהגות הלא שמרנית שלהן
^^סהכ מה שאני אומר שבנות עושות את השטויות לרוב אז בנות משלמות את המחיר
אין ספק שזה מזעזע אבל אצלכן התגובות האלו באות ממקום פחות אמיתי מהסיבה שאנחנו יותר שמרנים מבנות
הרבה בנים חושבים מאמינים שהעולם הוא מקום בטוח לחיות בו בניגוד לבנות בגלל ההתנהגות הלא שמרנית שלהן
אולי זה נכון
אבל יש כזה דבר היגיון מוסרי ואני לא צריך לעשות דבר מסיוים בשביל להבין שהוא לא טוב
אולי אני לא יזדעזע כמו בחורה שעברה את זה אבל עדיין בעיני זה מעשה לא מוסרי
וזה מספיק בשבילי לגנות אותו על סמך זה
אבל יש כזה דבר היגיון מוסרי ואני לא צריך לעשות דבר מסיוים בשביל להבין שהוא לא טוב
אולי אני לא יזדעזע כמו בחורה שעברה את זה אבל עדיין בעיני זה מעשה לא מוסרי
וזה מספיק בשבילי לגנות אותו על סמך זה
זה קצת שובניסטי מה שאתה אומר
וקצת הרבה לא נכון אני אישית מכיר הרבה בחורות שלא מדברות עם כל אחד
וקצת הרבה לא נכון אני אישית מכיר הרבה בחורות שלא מדברות עם כל אחד
שואל השאלה:
מה שהוביל אותי למחשבה שהעולם בטוח זה שאף פעם לא התפתתי לשטויות ואפשר להגיד מה שרוצים ועובדה שרוב הבנים נמצאים בצד השפוי ובנות מתכתבות עם כל גבר ונותנות להם לחדור לתוך המוח שלהן אין לי מה לשנות גישה כי אני לא פוגש שטויות בחיים שלי אז תחשבי מה שבא לך.
מה שהוביל אותי למחשבה שהעולם בטוח זה שאף פעם לא התפתתי לשטויות ואפשר להגיד מה שרוצים ועובדה שרוב הבנים נמצאים בצד השפוי ובנות מתכתבות עם כל גבר ונותנות להם לחדור לתוך המוח שלהן אין לי מה לשנות גישה כי אני לא פוגש שטויות בחיים שלי אז תחשבי מה שבא לך.
שואל השאלה:
אני מסכים בואי נעצור את השטויות בבקשה
אני מסכים בואי נעצור את השטויות בבקשה
באותו הנושא: