התחברות הרשמה

רק אני בטים טניה,או מה?

כיאילו אחותי,מזה החרא הזה שלקרוא בייב למישהו זה חלק מהשפה שלך?.
וכיאילו לא רק שאת מכירה לא את אותו זר ,גם נמצאת מולו/לידו בחורה שנכון,אין לדעת מה היחסים בניהם אבל קצת לחשוב,
א ח ו ת י ,לא להיות טיפשה(!!)
(מי שלא מבין על מה אני מדברת ,תכתבו טניה וזה בטיקטוק..)
13 בינואר 2024, 19:50
דרמהצדק    
תשובה אחת
לא.. זה לא בסדר לקרוא למישהו בייב סתם ככה
זה כמו שאני אקרא לך חיים שלי ואנחנו בקושי מכירים זה הזוי ומטריד
W
Wafflee
באותו הנושא:
למה הרוב בטים דיימון?
מה הדבר הראשון שעולה לכם לראש עם שם '' טניה ''?
אני חייבת עזרה בטים שלי בקוקי רן
במלחמת האזרחים הייתם בטים איירון מן או בטים קפ?
אתם בטים סנייפ או בטים ג'יימס?
מי נמצא בטים איירון מן?
אני היחידה שמעדיפה את בטי וארצ'י בתור זוג על פני בטי וג'אגהד בריברדייל??
תגידו היום שיחקתי וולוראנט והיה איתי בטים אישה ומישהו בטים שלי כל הזמן ביקש ממנה להגיד ara ara ו uwu השאלה בפירוט נוסף
אתם בטים של טליה או אופק?
אנסטסיה פיין (טניה מהסדרה של ציון ברוך JUDA) יפה לדעתכם?
מישהו זוכר באיזה עונה של בטי המכוערת בטי הופכת להיות יפה?