כיאילו אחותי,מזה החרא הזה שלקרוא בייב למישהו זה חלק מהשפה שלך?. וכיאילו לא רק שאת מכירה לא את אותו זר ,גם נמצאת מולו/לידו בחורה שנכון,אין לדעת מה היחסים בניהם אבל קצת לחשוב, א ח ו ת י ,לא להיות טיפשה(!!) (מי שלא מבין על מה אני מדברת ,תכתבו טניה וזה בטיקטוק..)