11 תשובות
כן את חייבת הילר,גם פארפיי היא יותר טובה מהרב
^^ הייתי ממליצה על פרפאי במקומות כמו 11-23 או 11-27, לא שמתי לה שיש לה קוטון
שואל השאלה:
^^ ואם אני אקבל את ונילה קוקי לא עדיף לי לשנות במקום פומפקין קוקי?
^^ ואם אני אקבל את ונילה קוקי לא עדיף לי לשנות במקום פומפקין קוקי?
אנונימית
יש הגבלה בארנה, הייתי ממליצה בארנה על פארפי כוטון, שני הלגנדרים והוליברי, בסטורי מוד כן
אגב ונילה הוא האחרון שלי ויש מצב שאני אקבל אותו היום דרך הארנה!!
^^נכון!! ממליצה על לבנות את איקלר!! הוא טוב בכל גיימוד!! והוא גם dps מעולה.
כן, פמפקין כבר פחות טובה
כן אבל בעיניי איקלר>> פמפקין, בתור אחת שעברה את 12-30 עם איקלר והוא בכל טים בכל גיימוד אצלי:)
תסתכלי בטיר ליסט של hyrool, הוא שחקן מקצועי, ותסתכלי גם בארנה, פחות משתמשים בפמפקין.
הטירליסט של הpvp!!
הטירליסט של הpvp!!
תאמת מפתיע אותי שסטרוברי קריפ נשארה די הרבה זמן במאטה, יחסית לאפיק, אפילו אחרי שהוסיפו 3 טאנקים מעולים בניהם הוליברי, היו אנשים שטענו שסטרוברי קריפ טובה יותר.
אני יודעת למה הם נשארו, אז פרוסט קווין וכוטון לא היו, אני מופתעת כי העדיפו אותם על הוליברי לזמן מה, תאמת, הם נראה לי צודקים כי שניהם די אותו הדבר אבל יש לי את הוליברי 2 סטרס אז אין לי להחליף אותה בסטרוברי
באותו הנושא: