5 תשובות
:bury me with you
להקה חדשה אבל עם שירים טובים
korn: להקת נו מאטל שכנראה תתחברי
אם את רוצה משהו יותר קליל ממליצה על:
emf
queen
abba
pixies
וכו'
ואם את מעדיפה רוק פאנק תמיד יש את:
green day
the used
panic! at the disco
all time low
my chemical romance
אבל זה תלוי באיזה סגנון את מעדיפה
אני אוהב את
deftones
stone temple pilots
crumb
soundgarden
limp bizkit
alice in chains
chimaria
היא אמרה לא מוכרים..

thy catafalque
trees speak
kuha.
ottone pesante
soften the glare
wedrowcy~tulacze~zbiegi
woyh!
saimaa
^^^^ זה להקות ממש מוכרות