8 תשובות
לא יודעת אם זה מוכר אבל לא שמעתי הרבה אנשים מדברים עליו
ואני גם לא כל כך מכירה את הסגנון מוזיקה שלך

אבל אני אוהבת את השיר "השיר של נעם"
ואת "טיפשים וצעירים"
אהה אה וגם
כל השירים של האולטראס הם פשוט זהבב
שואל השאלה:
תודה jada, מכירה את כל האמנים שהזכרת ואהבתי את הסגנון

יש לך עוד הצעות לשירים של אמנים פחות מוכרים?
שואל השאלה:
אני אוהבת את הסגנון של הבילויים, מוניקה ס*ס , עמית אולמן, גיא מזיג
גיני הררי ובשינוי אדרת של האחים צברי!!
שושי -פסוליה ,
ליילי
מרסדס בנד
אלון עדר המלך אהובי לעד

למי שכתבה יוני בלוך, כולם מכירים אותו הוא לא אנדרייטד
גם מרסדס בנד ואלון עדר לא אנדרייטד