10 תשובות
לא שומרי שבת, בכללי בכל מקום כותבים פחות בשבת
שאלה טובה
כןןן
אנונימית
גם בקבוצות ווצאפ שאף חבר שלי לא שומר, בקושי כותבים
כי הם אנשים עם משמעת עצמית גבוהה ומקדשים את דבר ה'
שואל השאלה:
^^^וואלה לא יודעת כאילו מוזר לי שבשבת ממש משעמם פה
^^^וואלה לא יודעת כאילו מוזר לי שבשבת ממש משעמם פה
שואל השאלה:
^^ומה איתך?למה אתה לא כזה?
^^ומה איתך?למה אתה לא כזה?
אני לא שומר שבת כי אני לא יכול בלי טכנולוגיה ליום אחד והבית שלי גם לא שומר שזה קשה, אבל אם הייתה לי אפשרות אז ברור שהייתי שומר
שואל השאלה:
כן אני מבינה יכולה להסכים איתך
כן אני מבינה יכולה להסכים איתך
מה זאת אומרת - הרי זה ממש כיף ומשתלם לשמור שבת , ממליץ לך גם!
שבת - זה יום אחד בשבוע של מנוחה מכל טרדות העולם הזה כמובן גם זמן של ניתוק מכל המסכים , וזמן איכות עם המשפחה לשבת ולדבר בשלווה וברוגע שזה דבר שאי אפשר לעשות כל השבוע - זה ממש כיף!
שבת - זה יום אחד בשבוע של מנוחה מכל טרדות העולם הזה כמובן גם זמן של ניתוק מכל המסכים , וזמן איכות עם המשפחה לשבת ולדבר בשלווה וברוגע שזה דבר שאי אפשר לעשות כל השבוע - זה ממש כיף!
באותו הנושא: