התחברות
הרשמה
אנשים קונים טלפונים יד שניה?
12 בינואר 2024, 20:02
טלפונים
6 תשובות
כן מה הבעיה
ע
עידו 3:
כן
.
. .
יש כאלה שכן
ט
טוליקי
כן אני הייתי קונה
^
^~^yaara
כן
ש
שלום לך! אני משתמש/ת ב...
כן
ח
חפציבה הכנענית
באותו הנושא:
אני לא מבין את האנשים שקונים טלפונים ב 4000 5000 שקל
אני לא מבין, למה אנשים קונים טלפונים באלפי שקלים?
למה אנשים קונים טלפונים שעולים מלא למרות שהם לא צריכים?
למה יש אנשים שקונים את כל השיאומי והוואווי האלה ולא טלפון נורמלי?
אנשים באמת קונים ספרים יד שניה?
איך אנשים קונים טלפון ביד שנייה?
למה יש אנשים שאכפת להם מזה שיש אנשים שקונים טלפון כל שנה?
למה אנשים קונים טלפון חדש כל כמה זמן ?
שמעתי שמלא אנשים קונים טלפון מאיביי ואמזון זה כדאי?
למה אנשים קונים בגדים מחנויות יד שנייה?
למה אנשים קונים טלפונים יקרים ממש?