8 תשובות
רוצים להשוויץ בכסף שלהם
כל אחד צריך טלפון היום
וכנראה בשביל הפוזה
כדי להשוויץ שהם בעניינים וכל זה
להשוויץ
נראה לי זה סוג של סמל סטטוס כזה.
אנונימי
כדי שאחרים יתרשמו ויראו שיש להם כסף וכל זה אבל היום זה בעיקר כי כולם מכורים ורוצים טלפון שישמר להם להרבה זמן כי יש קבצים והמון דברים חשובים בטלפונים כמו נתונים שקשורים לבנק או מסמכים רפואים ואם זה טלפון זול אז הוא יתקלקל מהר ואז הלכו כל המסמכים האלה שהם מאוד,מאוד חשובים וכל זה
לא בהכרח פוזה... יש לי טלפון יקר אבל כי זה טלפון גיימינג כי אני משחק מלא שעות על הטלפון הרגיש לי שאני צריך טלפון שנותן לי ביצועים הכי טובים