9 תשובות
אוי זה נוראי
שואל השאלה:
והם נשארים בסוף ונעמדים סנטימטר ממך ומסתכלים עליך כל הסטים
אנונימי
וואי כן, שימתנו בצד בסבלנות
כי זה לא החדר כושר של אבא שלך
והחיים לו תוכנית לבקשתך והם גם רוצים להשתמש במכשיר, אין להם זמן לבזבז עד שתסיים
אנונימי
אבל אתה כרגע עובד על המכשיר אז שימתינו בסבלנות
יש אנשים שלוקחים מכונה לאיזה רבע שעה ונחים עליה עם הטלפון כאילו זה חוף ים, מה הבעיה לתת את המכונה זה לוקח בדיוק 20 שניות לעשות סט ואז ממשיכים
אנונימי
כן אבל הוא אמר שהוא נח 30 שניות בין סטים
בסדר אי אפשר לדעת כמה זמן הוא יהיה שם, אם שואלים או שיגיד שאו עוד שנייה חוזר או שייתן להם לעשות סט 20 שניות מה הבעיה
אנונימי
דע לך 30 שניות מנוחה לא אפקטיביות להיפרוטרופיה/חוזק תנוח יותר בין 2-3 דק
ולשאלתך אנשים ממהרים ווואלה לחלוק מכונה לא יהרוג אתכם