7 תשובות
כי לפעמים זה סתם דברים לא מעניינים שכותבים להם
או שלא רוצים שהדבר הספציפי שכתבו יהיה להם בקיר או שסתם יש מלא הודעות אז הם מוחקים חלק
אני מוחקת אם רושמים לי דברים לא במקום
כי יש דברים שאת לא רוצה שידעו עלייך או נגיד שאנשים כותבים לגבי שאלה שעניתם ומתחילים לפתוח דיון שם.. בקיצור זה קצת מעבר למשתמש.. וזה מפריע לי אסתטית אז אני מוחקת חלק.
שואל השאלה:
בדרך כלל כשאני רואה שמוחקים הם מוחקים את כל ההודעות וזה מוזר רצח
בדרך כלל כשאני רואה שמוחקים הם מוחקים את כל ההודעות וזה מוזר רצח
אנונימי
חלק מהמשתמשים מוחקים הכל.. אבל לא כולם.
כי אנשים רוצים שהוא יענו יפה
באותו הנושא: