6 תשובות
כי זה כיף לי
אני לא מוחקת לא יודעת
לא רוצים להשאיר כל דבר / תגובות רעות / רוצים קיר אסתטי יותר
משועממים נראה לי
אפשר בכלל למחוק הודעות בקיר?
כי זה יותר נקי בעין, אני אוהבת למחוק ^_^