8 תשובות
שואל השאלה:
אשמח לכל המלצה שהיא
וזה בסדר^^
^תביא 1300 שקל נדבר
אשמח לכל המלצה שהיא
וזה בסדר^^
^תביא 1300 שקל נדבר
razer deathadder
שואל השאלה:
תודה לכולם
תודה לכולם
זה עכבר ממש טוב
קישורים מצורפים:
אנונימי
היה לי אותו גם אבל החלפתי לסופרלייט
תלוי מה אתה מגדיר כמחיר סביר. קניתי עכבר של רייזר ב250 שקל בערך והוא איתי כבר בערך 3 שנים ועובד מדהים.
יש לי את הרייזר deathadder v2 והוא מטורף כבר שלוש שנים ממליץ
שמעתי שהסופרליט טוב תתחדש אחשלי
באותו הנושא: