8 תשובות
שואל השאלה:
אשמח לכל המלצה שהיא
וזה בסדר^^
^תביא 1300 שקל נדבר
razer deathadder
שואל השאלה:
תודה לכולם
זה עכבר ממש טוב
אנונימי
היה לי אותו גם אבל החלפתי לסופרלייט
תלוי מה אתה מגדיר כמחיר סביר. קניתי עכבר של רייזר ב250 שקל בערך והוא איתי כבר בערך 3 שנים ועובד מדהים.
יש לי את הרייזר deathadder v2 והוא מטורף כבר שלוש שנים ממליץ
שמעתי שהסופרליט טוב תתחדש אחשלי