3 תשובות
מה השאלה?
שואל השאלה:
יש לי את האפליקציה של תלמידים
אבל היא לא עובדת לי
עד לפני כמה ימים היא כן (התכוננתי שם לתיאוריה)
והיום באתי להיכנס וזה רשם לי לרשום תז ואז זה שולח סיסמא והכנסתי את הסיסמא וזה פשוט יצא לי מהאפליקציה ועשחתי טת זה מיליון פעם וגם מחקתי אןתה ןהורדתי מחדש וזה לא עובד!!
ואני חייבת אותה כי ביומיים הקרובים אמורים לרשום לנו שם אם עברנו תיאןריה או לא
אנונימית
שואל השאלה:
אתם יכןלים לעזור לי?
אנונימית