2 תשובות
יהיה בסדר להתגייס זה חלק מהחיים איפה את תתגייסי תבכי קצת ובסוף תתרגלי לצבא
יהיה בסדר
גם אני הייתי ככה בהתחלה, אני זוכרת שכמעט כל יום הייתי בוכה בטלפון לאמא שלי בגלל המרחק.
אבל לאט לאט את תתרגלי למרחק הזה, וגם יש לך קצינת ת"ש בטירונות ששואלת אותך מה העדפות שלך.
את תסבירי לה שאת מעדיפה משהו שיותר קרוב לבית, וגם אם יש בעיות כלשהן את יכולה להוציא ת"ש 2.
אז הכל בסדר וזה רק נשמע לך קשה, אבל מבטיחה לך שזה יעבור לך בטיל המרחק.
באותו הנושא: