3 תשובות
אספר לך סוד- טירונות 02 זה הדבר הכי קל שהיה לי בחיים (ולכולם) ככה שאין לך מה לחשוש ורק עושים כיף ולומדים קצת וזה באמת שטויות.

כולם מגיעים לצבא עם חשש חברתי או חשש על מה יהיה איתך, וכן זו אי וודאות לא קלה
אבל תהי בטוחה שרוב המתגייסים חווים אותה ובסופו של דבר זה עובר
תאמיני בעצמך, ביכולות שלך, אל תקשיבי לקולות רקע שמנסים להוריד אותך
תבואי חייכנית, אדיבה ונחמדה וכולם יאהבו אותך
תחשבי שכולם באותה סירה איתך
זו יכולה להיות הזדמנות נדירה בשבילך להתפתח ולצאת מהגבולות שלך

ב ה צ ל ח ה
אני גם בן אדם ביישן יחסית, הטירונות לא היתה לי קלה מהבחינה הזו אבל בסך הכל היה בסדר.
הטירונות עצמה נחשבת קלה. התנאים די סבבה, אין כמעט דרישות פיזיות, והרגישות היחסית מצד המפקדים.
כל הזמן חזרתי ואמרתי לעצמי שזה מצב זמני, רק שלושה שבועות, ולאחר מכן מחכה לי שירות בסדיר בתפקיד טוב.
בכל מקרה תמיד תזכרי שאם יהיה לך קשה תוכלי לפנות למפקדים, אני בטוח שינסו לעזור ויקלו עלייך אם צריך.
בהצלחה
תקשיבי, אני בול אותו הדבר.
אני פחדתי לענות לטלפון לפני שהתגייסתי והייתי מלאה בחרדות אבל אחרי ששיתפתי עם משפחה היא נתנה לי כמה משפטים שהולכים איתי עד היום (ואני משתחררת עוד כמה חודשים) וזה באמת עזר לי
1. תזכרי שהמון אנשים עברו את זה לפנייך והמון יעברו את זה אחרייך אז אין סיבה שגם את לא תעברי את זה בקלות
2. תזכרי שכל הבנות שאיתך בדיוק באותה הסיטואציה, הן עברו את אותו מסלול חיול והן עוברות את הכל בפעם הראשונה איתך ותאמיני לי שברגע שתזכרי את זה יהיה לך יותר קל לעבור את זה ולהתחבר לבנות
3. תסתכלי על כל יום בנפרד ואל תחשבי על מה יקרה למחרת, זה הטיפ שהכי הכי עזר לי והאמת? בסוף הטירונות גיליתי שדי נהניתי ולא סבלתי כמו שחשבתי.
מתנצלת אם קצת חפרתי אבל גם תזכרי שזאת הטירונות הכי קלה ובעיקר יושבים בכיתה ולומדים יותר מכל דבר אחר אז קחי את הטירונות והשירות כהזדמנות להתפתח ולהתמודד. בהצלחה!
אנונימית