8 תשובות
אני גר ביישוב אזור זה ליד חולון ואני מבלה את רוב היום שלי בחולון כי אני לומד שם.
אה ושומעים גם פה את המזל"ט המעצבן הזה - נקווה שירד.
איזה מזל"ט?
אנונימית
מה זה
אנונימית
פשוט המטוסים האלה בשמיים
אהה אני דווקא לא שומעת
אנונימית
שואל השאלה:
זה משגע זה כמו איזה זבוב באוזן
באיזה אזור את גרה?אני לא שומעת
אנונימית
תלכי קצת בחוץ את תשמעי קולות של מטוס אבל קרוב לקרקע לעיתים גם רואים אותם מסתובבים
לרוב הם מעבירים פצועים/הרוגים מעזה או מעבירים תחמושת גדולה.