3 תשובות
תשמרי על עצמך!! אני מחולון:) ונמאס לי מהמצב הזה ימח שמם וזכרם
הכל בסדר, אני מבת ים , מקווה שאיתך הכל בסדר
כן!! אמאלה איזה פחד
תשמרי על עצמך