התחברות
הרשמה
מה לעשות אם אני מרגישה שהמחנכת שלי גורמת לי לשנוא את עצמי?
10 בינואר 2024, 10:38
שנאה
בטחון עצמי
דימוי עצמי
3 תשובות
לא לשנוא את עצמך
Arabella
גם לי הייתה מחנכת כזאת היא ממש אמרה לי שאני ילדה רעה בלי לב
Arabella
מה היא עשתה? את יכולה להתלונן למנהלת/יועצת
י
יועצת ארנבים
באותו הנושא:
אני מרגישה שחברה טובה שלי מקנאה בי ואז גורמת לי לעשות דברים שלא בא לי לעשות...
אני מרגישה שהקורונה גורמת לי לאכול יוצר מדיי :( אכלתי יותר מדיי?
אוף המחנכת שלי כל הזמן גורמת לי לבכות ולהרגשה חרא מה אני עושה?כנסו שנייה..
אני מרגיש שהמחנכת שלי לא אוהבת אותי לעומת האחרים בכיתה, אפשר לראות שיש לה העדפות (פירוט)
אני מרגישה לא מקובלת בשכבה וזה גורם לי לדיכאון מה לעשות?
חושבים שהמחנכת שלי סתם יצאה לא בסדר או שהיא הייתה חייבת לעשות את זה?
אני מרגישה רע עם עצמי שמנה ומכוערת בעיקר שמנה זה גורם לי לאובדנות מה לעשות?
הגיוני שאני מרגישה שהמחנכת יותר מבינה אותי מהיועצת?
אני חייבת להבריז היום, מה לעשות בשביל שהמחנכת שלי לא תעדכן אצ ההורים ואני אסתבך איתם?
מה לעשות אם אני רוצה שהמחנכת שלי תמות?
אני מרגישה שהמחנכת שלי שונאת אותי