4 תשובות
עוץ לי גוץ לי לא שונא אף אחד
בטח עבר עליה תקופה לא פשוטה אל תשפטי מהר
שואל השאלה:
אבל אני רואה את היחס שלה לאחרים ואליי היא פשוט מתייחסת קר
אבל אני רואה את היחס שלה לאחרים ואליי היא פשוט מתייחסת קר
אנונימית
אני גם מרגישה ככה אבל בסדר לא כל העולם אוהב אותנו וזה בסדר לגמרי
באותו הנושא: