4 תשובות
עוץ לי גוץ לי לא שונא אף אחד
בטח עבר עליה תקופה לא פשוטה אל תשפטי מהר
שואל השאלה:
אבל אני רואה את היחס שלה לאחרים ואליי היא פשוט מתייחסת קר
אנונימית
אני גם מרגישה ככה אבל בסדר לא כל העולם אוהב אותנו וזה בסדר לגמרי