11 תשובות
כי בראיון חשבו שאת צריכה לדבר עם הקבנ
שואל השאלה:
מה למה
אנונימית
הם בדרך כלל מדברים על נושאים כמו משפחה טראומה בחטיבה או מלפני ושואלים שאלות כדי לקבל יותר מידע על החיים שלך והמצב הנפשי
שואל השאלה:
אבל לא אמרתי שהיה לי טראומה או משהו
אנונימית
שואל השאלה:
הם סתם חשבו שאני חולת נפש?
אנונימית
לא חייב להשתמש במילה טראומה אבל הם איכשהו יודעים
וזה לרוב בשבילך כי יש דברים שניתנים עקב הדברים האלו
יכול להיות שאמרת משהו בריאיון האישי שהעלה להם נורה אדומה.
אם אי פעם נפגשת עם פסיכולוג זה גם דבר שיכול לגרום לזימון כזה, גם אם זה לא לאחרונה.
שואל השאלה:
מה וואי
אנונימית
זה באמת יכול להיות כל דבר. שאמרת שאת בודדה או נרתעת בבדיקה הפיזית, משפט כלשהו על הבית שלא בא בטוב וכו'
שואל השאלה:
מה יכול להיות נורה אדומה??
כי כאילו לא נראה לי אמרתי משהו יוצר מידי לא נורמלי
אנונימית
באותו הנושא: