6 תשובות
מצטרפת לשאלה
בעיקרון כן אבל אם הוא יראה שאתה משלם רק עכשיו הוא עדיין ייתן לך דוח
שואל השאלה:
אבל למה, מאיפה לדעת מתי נכנסתי? מה הבעיה אם שילמתי?
אנונימי
לפי החוק חובה לשלם ברגע שעולים, אם כבר היית באוטובוס ובאת לשלם בדיוק כשהוא עלה הוא ייתן דוח כי הוא יבין שאתה משלם בגללו
שואל השאלה:
אבל אם באתי עליתי, היה קצת צפוף הגענו לתחנה הבאה עם הפקח ואז שילמתי
אנונימי
יש מצב גדול שהוא יוותר לך, אבל אם האוטובוס חצי ריק זה לא יעבוד לך מן הסתם