10 תשובות
אני לא יודעת אם יהיה תיק אבל יש סיכוי שתקבלי קנס
אנונימית
שואל השאלה:
אבל זה נגד החוק לא לשלם על האוטובוס?
אנונימית
כן ואם תופס אותך פקח את תקבלי קנס
^^כן אחרת לא היית מקבלת קנס על זה
אנונימית
אז יותר שווה לך לשלם פשוט
לא תיק ולא שום דבר
את גם יכולה לחרטט תז וכך לעולם לא תקבלי גם את הדוח לבית
כעיקרון כן אבל לא פותחים על זה תיק פלילי. זה מסוג החוקים שאם מפרים אז משלמים קנס.

^יש חוק לשלם על נסיעה.
את כנראה תקבלי קנס שיעלה לך פי 100 יותר מלשלם על הנסיעה
לא תיק
אבל תקבלי דוח
לא יהיה לך תיק