5 תשובות
תלויי עד איזו רמה
נגיד, למשל לדבר ככה:
"היי, מה קורה, אחי, אתה בא לבחוץ?"
זה מוגזם נורא ובקטע מבחיל
או, נגיד, לדבר ככה:
היי, מה קורה אח שלי, אתה בא רגע החוצה?"
יש מילים לועזיות שאיך שהוא אמצנו (מקובל בעוד שפות) זה בסדר
אבל שבכוח מכניסים כל הזמן מילים מהשפה האנגלית זה מגוחך
למה זה בעיה אני חושב שזה ממש טוב דווקא
אנונימי
אויי לי...^