12 תשובות
לא חושבת
כן
תלוי בבן אדם שאיתו את מדברת
תלוי למי את אומרת
שואל השאלה:
להגיד למורה
להגיד למורה
אנונימית
לא לא אל תגידי
שואל השאלה:
מאוחר מדי..
מאוחר מדי..
אנונימית
תלוי מי המורה
חהחהחהחהחהחהחהחה בסדר לא נורא, תתנהגי כאילו זה לא קרה
תכלס כן כיוון שעירבת שם של איבר פרטי
סוג של, כן
בוטה בהחלט, אני חושבת שהגיע הזמן ללמוד מטבעות לשון חדשים בעברית צחה. עם כל הכבוד לשפת רחוב - זו בהחלט אינה שפה ראויה לדבר בה עם מחנכת. אם המחנכת אכזבה אותך. את יכולה לומר שאת ממש מאוכזבת מהמבחן, מאוכזבת מהמכתב או משה שאת רוצה להיות מאוכזבת ממנו. עצה לחיים - שפת רחוב לא תביא אותך למקומות טובים. הגיע הזמן לשפר את איכות השפה שאת דוברת
באותו הנושא: