4 תשובות
"תודה"
תודה עם חיוך מסמיק
ככה אני עושה
"חחח תמשיך/י" "אני מודעת לזה" "כל החיים אמרו לי" ואם את רוצה שיאהבו אותך אז תגידי "זה ממש מחמיא לי את/ה הראשון/ה שאמר לי"
זה לא קשה להגיד תודה ולא צריך מעבר
באותו הנושא: