6 תשובות
זה לא נכון!!
כל דעה חשובה, אל תפחיתי מהערך של עצמך
אני בת 13 ואני חייבת לומר שזה לא קשור לגיל.
עברתי הרבה דברים ומספיק כדי לייעץ.
אם את לא מרגישה בנוח את לא חייבת.
אני כן אגיד לך אל תעני על דברים שאת לא בטוחה בהם כדי לא להטעות.
וכשזה מגיע לדעות.
תביעי את דעתך כמה שתרצי אין כזה דבר "לא נכון" על דעה.
אני פתחתי סטיפס בגיל 13 אל תדאגי לאט לאט את תצברי ניסיון
וחוץ מזה זה שאת צעירה לא אומר שאת לא יודעת כלום מהחיים
ma'am this is a wendy's
שואל השאלה:
אני עדיין חושבת שלהגיד עברתי דברים בחיים זה קצת מתנשא איפשהוא כאילו כל החיים לפני זה ששנה שעברה קרה משהו ששינה אותי זה עדיין לא אומר שאני איזה משהו ואני יודעת שאני אמשיך להשתנות וכל שנה מחדש אני אסתכל על עצמי אחורה ואגיד מה נסגר..
ברור.
אבל גם על תשפטי.
לא היית רוצה שאני אומר לך מה עברת ומה לא.
אני לא אומרת שעברתי הכל.
אבל עברתי מספיק כדי לדעת איפה אני עומדת וכמה אני אמינה.
לא היית רוצה שאגיד לך אותו דבר.