5 תשובות
לא להכליל ... כי רזה זה יותר יפה אבל אני אעזור לשני הצדדים בתהליך שלהם
כל צד חושב שהאחר מתחנף וסתם מגזים ,אם נמשיך לחשוב ככה לא נתקדם לשום מקום וחבל ,לדעתי בכלל לא צריך לבקש עזרה מחברים וכזה כי זה באמת נראה כמו צומי
שואל השאלה:
לא מכלילה עובדה שזה מה שקורה ושאומרים את הדברים האלה
אנונימית
שואל השאלה:
לא לבקש עזרה מחברים? סבבה משתגידי ^^
אנונימית
למה את מתעצבנת ?לא באתי אלייך בצורה מגעילה או משהו..אמרתי את דעתי שפשוט לא נעזרים בבני נוער היום כי אלף הם לא מוסמכים או מבינים בזה ו -ב זה באמת נראה כיאלו אתה מחפש צומי ,לא הבנתי את העצבים