3 תשובות
קודם כל הגיוני שיכאב לך בארבע ראשי אם נותנים לך לואו קיק לא משנה עד כמה את מחושלת או לא מחושלת לואו קיק זו בעיטה מאוד כואבת.
לגבי זה שאת מתעייפת מהר את צריכה יותר להיכנס לכושר ולעבוד על סיבולת
בהצלחה :)
אני בטוח שגם את חזקה.
אולי את מרגישה שהם שולטים יותר ממך על הטכניקות שלומדים וזה קצת מבאס אותך וזה הגיוני ובסדר להרגיש ככה
אבל תמיד את יכולה להשתפר.
ממליץ לך לעבוד הרבה על סיבולת לב ריאה, ועל קורדינאציה כדי לשלוט טוב על הקומבויים, וגם לתרגל באיטיות איגרופים ובעיטות ולאט לאט כשאת מרגישה שאת שולטת בהכל תתאמני ביותר מהר וככה תשלטי בזה ואת תראי שאת משתפרת.
וכל הכבוד שאת ככה מתאמנת ואוהבת את זה :)
שואל השאלה:
עדיין זה ממש מבאס אותי שכולם חשקים ואני לא ואני באמת מנסה אבל קשה לי וזה ממש מבאס אוצי ואני אוהבת אתזה בטירוף אוף איך להיות יותר טובה??(אני רק עם בנים באימון)