התחברות הרשמה

אני גרועה בלשמור פנים(אגרוף תאילנדי)

עשיתי ספארינג וכל פעם החלפנו זוגות(לא היה הםסקה של שנייה)
בקיצור אני לא מצליחה לשמור פנים אני נותנת אגרוף והפנים לא שמורות
וקיבלתי הוק עכשיו לא כזה כואב כן
אבל מתישהו אני כן אקבל כואב שישלח אותי לחשוב
אני פשוט לא יודעצ מה לעשות
אני מתעייפת מהר וגרועה בלשמור פנים
תעזרו לי להיות טובה
(שיעור שלישי שלי ויש ילדים שאיתי בחוג שהיו יותר זמן ממני)
אני מבואסת
5 באוקטובר 2023, 20:36
איגרוףהגנה עצמיתאמנות    
2 תשובות
שואל השאלה:
^^^סבבה תודה רבה
ד
דולפינית
שואל השאלה:
^^אני מתעייפת ממש מהר
והדבר הלא נכון שעשיתי זה שלא שמרתי פנים לא?
יש עוד משהו?
ואיך לא להתעייף מהר זה מעייף
ד
דולפינית
באותו הנושא:
מה עדיף, איגרוף או איגרוף תאילנדי?
היי, ( בת 14 ) ואני ממש רוצה להתחיל איגרוף תאילנדי כדאי לי?
אני מרגישה גרועה.אני באגרוף תאילנדי ולא יודעת כלום.
מה עדיף, קרב מגע או אגרוף תאילנדי?
מה עדיף לקרב רחוב, mma קמי(קרב מגן ישראלי) איגרוף קלאסי או איגרוף תאילנדי?
אגרוף תאילנדי או MMA
איכס הוא באגרוף תאילנדי
מה נשמע יותר מושך גבר באיגרוף תאילנדי או במכון כושר
מה ההבדל בין אגרוף תאילנדי לקרב מגע מה יותר יעיל?
מי מנצח מתאגרף באיגרוף תאילנדי או מישהו שיודע קרב מגע?
איגרוף תאילנדי או טאקוונדו