5 תשובות
אהמ אולי כשתביני באמת שאתם לא ביחד יותר אז כזה זה יפול עלייך
או שלא באמת אהבת אותו
הכל לטובה הכל יעבור אמא אמרה אל תפחד מהשחור
יכול להיות שפשוט האסימון עוד לא נפל או שפשוט הוא לא היה האחד בשבילך ומלכתחילה הרגשות לא היו מאוד חזקים בגלל זה.
ממש מבין אותך קרה לי אותו דבר בדיוק כנראה שכבר זה היה מאחורייך לפני שנפרדתם ואז כשנפרדתם זה לא השפיע עלייך כל כך
אנונימי
יש כאלה שזה מגיע להם אחרי תקופה של כמה שבועות