14 תשובות
פה בשבילך;)
תעשי גם מסיבה
החיים הטובים
אם את צריכה משהו אני כאן לדבר
כאן אם את רוצה לדבר וגם את צריכה להתקדם:)
שואל השאלה:
כולכם מושלמים:) ממש תודה
אנונימית
זה ככה תמיד, עוד חודש זה יהיה הפוך
שואל השאלה:
סליחה נגמרו לי הפרחים:( אבל ממש תודה!
אנונימית
^אולי תמצאי מישהו הרבה יותר טוב:) לפעמיים פרידות זה לא דבר שלילי
את מוזמנת לשתף יקירה
אנחנו באמת כאן בשבילך
אם הוא ככה, עדיף לך למצוא מישהו אחר,יותר טוב, שיהיה איתך.לא במסיבה וישאיר אותך בודדה
בואי אני אקח למסיבה ונעלה סטורי שיאכל את הלב
היי, זה בדיוק איך שהאקס הראשון נפרד ממני
אני בכיתי וצרחתי, הוא חסם אותי וכל החברים שלו הצטלמו איתו לסטורי במסיבה
מבינה אותך רצח, אגב אחרי שבוע הוא חזר על ארבע ומת מקנאה כשהיה לי חבר אחר
קיצר אני לא אגיד לך דברים קלישאתיים שכנראה לא יעודדו אותך, אבל הכל יהיה טוב מבטיחה לך
את תסתכלי אחורה על התקופה הזאת ואת פשוט תצחקי עד השמים ולא תביני איך בכית על הגוש גבנו הזה
מה

בזמן שהוא, מכייף, צוחק, וזה

את ע צ ו ב ה? את נותנת לבן האדם הזה לפגוע בך? להיות עצובה? למה שתתני לבן אדם נוראי לעשות דבר כזה? אל תתני לו, הוא לא שווה את זה
באותו הנושא: