4 תשובות
חחחחחחח כל הזמן
לא עשיתי כלום בשביל לשכוח אבל ידעתי שלא אוכל לעשות עם זה כלום אז התעלמתי
לא עשיתי כלום בשביל לשכוח אבל ידעתי שלא אוכל לעשות עם זה כלום אז התעלמתי
אין לי אקס
אבל נראה לי פשוט להתעלם ולהאמין שאם הוא המשיך הלאה גם את יכולה להמשיך הלאה ולהתגבר עליו
אבל נראה לי פשוט להתעלם ולהאמין שאם הוא המשיך הלאה גם את יכולה להמשיך הלאה ולהתגבר עליו
כן זאת הרגשה מעצבנת אבל אחרי שנייה בערך אמרתי, רגע, שכחתי, הוא לא מעניין אותי יותר
כן. מה שהכי מעצבן שראיתי אותו עם חברה הטובה שלי לשעבר... פשוט להתעלם! ולנתק את עצמך מההרגשה הזאת כי זה הורס רק לך
באותו הנושא: