7 תשובות
אני כל החיים שלי יושבת בפינת השולחן... אולי זה ההסבר למה אני לא מאורסת בגיל 14 כמו כל חברותיי:(
לא זה סתם אמונה תפלה
לא
זה כולה שולחן
וברור שאם ילדים ויושבים שם אז זה מה שיקרה