7 תשובות
אני כל החיים שלי יושבת בפינת השולחן... אולי זה ההסבר למה אני לא מאורסת בגיל 14 כמו כל חברותיי:(
לא
חחח^
לא זה סתם אמונה תפלה
לא
לא
זה כולה שולחן
וברור שאם ילדים ויושבים שם אז זה מה שיקרה
זה כולה שולחן
וברור שאם ילדים ויושבים שם אז זה מה שיקרה
באותו הנושא: