9 תשובות
גם חברים וגם כנופיית ברמינגהם ?
8 זה השולחן הכי טוב שם.

בעייתי אבל כי ב9 יש את איך פגשתי את אמא וב6 המפץ הגדול.
אבל כנראה ששמונה

יש בחמש את ברוקלין 99
לא משנה תסבוך.
אני אפתח שולחן עם גייק פראלטה, תומי שלבי, טד מוסבי, ושלדון קופר.
כל התוכניות האהובות עליי מפוזרות בשולחנות שונים
4 או 3
~L~
5. אני ממש רוצה לצחוק על ארטורו, ולדבר עם ריקק
8 בגלל אוטיס
הכי מאחורה קל