7 תשובות
חלומות זה אוסף של משהו מהזיכרון שלך
היום חלמתי על איזו בת דודה של חברה שלי, שגם המשפחה שלי הייתה שם וגם ילדה מהכיתה שלא דיברתי איתה בחיים.
אז זה אומר שאני רוצה להיות חברה שלה? לא
אם אני חולמת על מישהי רעילה שפעם היינו חברות וניתקתי איתה קשר זה אומר שאני רוצה להיות חברה שלה? לא.
הגיוני שתחשבי שכן כי בכל זאת חלמת את זה, אבל זה לא באמת אומר משהו
זה סהכ משהו מהזיכרון שלך
אם את עצמך מרגישה שאת לא רוצה את זה, אז את לא רוצה את זה
זה גם הגיוני בתת מודע להתגעגע לדברים שקרו פעם
יש לי מלא בנות בשכבה שהיו רעילות אליי רצח ואני בכל זאת קצת מתגעגעת לפעמים לתקופה איתן..
אם הוא פגע בך ואת ממש לא היית רוצה לחזור לקשר איתו הכל טוב
ומן הסתם שזאת בכלל לא סיבה להיפרד מחבר שלך
בטח שלא בשבילו ובטח שלא בגלל חלום
זה לא אומר שאת מרגישה אליו משהו.
הייתם ביחד, כנראה הזיכרון מזכיר לך את זה.
את לא שולטת על זה, זה לא אומר כלום אל תייחסי לזה חשיבות יותר מדי.
את לא שולטת בחלומות שלך,וזה לא אומר כלום
בתת מודע את עוד חושבת עליו קצת
זה בסדר לא צריך להגדיש לזה מחשבה
אנונימי
חלום זה יכול להיות גם כמו זיכרון
חלומות זה צירוף אקראי של זכרונות, לפעמים יש לזה משמעות ולפעמים אין
אם את, לא מרגישה אליו כלום אז תתקדמי הלאה
אם את מרגישה אז תתעכבי על זה תחשבי איך לפתור את זה.
אני מבטיח שבסוף הכל יתברר לטובה

מקווה שעזרתי
את לא שולטת בחלומות שלך